winters

Nederland, Gouda

Tussendoor was het ook winter,Jannick ging op zijn ski´tjes naar het park om daar van de helling af te glijden.

19 januari
Jannick kreeg opnieuw trommelvliesbuisjes. Hij was daarna ziek, zwak en misselijk en moest zich steeds overgeven.

26 januari
De school belde dat Jannick ziek was geworden. Opgehaald en naar de huisarts en die vond gewoon thuis uitzieken. Maar ik voelde mij er niet goed bij en in de middag vond ik een andere arts die hem alsnog wilde aanzien. Met toeters en bellen naar het ziekenhuis waar je veel onderzoeken kreeg. Hij was zeer ernstig ziek maar ze wisten niet waarom. Jannick kreeg een kamer alleen voor hem met eigen douche en wc en ik heb mij bij hem op laten sluiten.Ze dachten aan erge dingen en de angst was groot bij mij.

27 januari
Vandaag een EEG en een echo.

29 januari
Vandaag een hersenscan. Normaal gaan kleine kinderen onder narcose maar Jannick was zo ziekdat ze het zonder deden. Vooraf hebben dr Tjon en dr Huub met hem gesproken en de speeljuf heeft een boek laten zien. Nadat hij klaar was mocht hij op de röntgen met de computer spelen en kon hij zijn eigen hoofd zien. Gelukkig tot nu toe alles goed.

3 februari
Eindelijk ocht hij weer naar huis. Hij had een infectie in zijn hoofd , maar ze weten niet of het nog terug komt. Jannick is nog erg moe en slaapt heel veel.Hij ziet er ontzettend bleek en slecht uit. Maar hij is wel heel erg verwend met cadeautjes en kaarten.

Later in februari mocht hij weer naar school en begon hij ook met zwemles.

Maandviering
Elke vrijdag is er op school een weekafsluiting. Jannick vindt het leuk om toneel te spelen en er aan mee te doen. Deze keer deed hij dans op het podium. Ik vind het erg leuk en knap van hem.