midgetgolf en nog veel meer

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zondag
Gisteravond met Jan, Jannick en Bettina naar de bioscoop in Liezen, we hebben de nieuwe Harry Potter gezien. Het is toch altijd wel een uur rijden en we moeten nog steeds een stuk omrijden omdat het door de aardverschuiving nog steeds niet mogelijk is om over Rössing te rijden bij ons. Dus best laat thuis.
De dag begon koel maar het werd al snel warm, het ging alweer naar 20 graden. Het weer is niet te vatten. Deze week gaat het oplopen naar 37 graden. We hebben net met iedereen afgesproken dat we donderdag de bbq houden dus we hoeven geen kou te lijden.
We zijn in de middag naar Schladming gegaan om midgetgolf te spelen. Normaal ben ik de kluns maar deze keer ging het echt heel goed en heb ik ruim gewonnen. We hebben wel echt gelachen .
In de avond kwamen Peter,Astrid , Tosca en Nicole voorbij om te zeggen dat ze zijn aangekomen. Jannick en ik waren onze haren aan het verven. Dus we zagen er niet uit.

Maandag
We zijn met de auto naar de garage gegaan want hij maakt herrie. Zijn het de kogellagers achter en omdat we ABS hebben kost het helaas veel. We laten gelijk de remmen doen en donderdag wordt de auto dan gerepareerd.
Ik heb alvast het vlees gekocht en gemarineerd en voorbereid. Het ligt nu allemaal kant en klaar in de vriezer. Dat scheelt donderdag weer een hoop werk.
Jannick is vannacht een nachtdienst gaan doen op de ambulance. Morgenochtend werkt hij als nordic walking leraar voor Reini en zaterdagavond werkt hij waarschijnlijk achter de bar in de Seestube in Aich.
Ik heb kaarten voor het concert van Hubert von Goisern in Bad Ischl. Ik ben grote fan van hem, een mengeling van Oostenrijkse volksmuziek met jazz en rock en veel buitenlandse invloeden. Ik verheug me er helemaal op.

In de avond even langs Astrid en Peter om ze uit te nodigen voor de bbq. Ze waren thuis dus nog even blijven hangen. Ze vertelden dat ze zich hadden aangemeld bij Reini voor de nordic walking les van morgen. Dat is lachen want Reini had Jannick gebeld om die les te doen.
Jannick weet niet wie zijn leerlingen zijn. En wij vertelen hem ook niets.