Geslaagd voor mijn sport en managementproject

Oostenrijk, Schladming

Vandaag was mijn eind presentatie van mijn sport en management project.
Ik was best wel nerveus maar het ging goed.
IK BEN DUS GESLAAGD voor dit project!!
Nu op naar de eindexamens mondeling en schriftelijk. En ik geloof einde deze maand mijn afsluiting van mijn werk in de oefenfirma.
Op de eerste foto sta ik met mijn 2 mede studenten aan het project en de directrice van de school en de oud burgemeester van Schladming op de andere staat mijn project begeleider professor Helmut Rantschl

20 april 2010 17:49 | Door: Annemarieke Gefeliciteerd!!! Eerste deel is binnen.

molenaar.ruesink 2017-10-04 19:52:15

20 april 2010 19:42 | Door: Cherique van harte gefeliciteerd!!:

molenaar.ruesink 2017-10-04 19:52:30

30 april 2010 06:30 | Door: Edward Hoi Jannick, Ik heb zojuist bijna al je verhalen zitten lezen. Leuk. Studeren is belangrijk, maar doe NL een lol en blijf veel trainen en wedstrijden doen zodat je je kunt kwalificeren voor de OS van 2014. Oooh ja, en houd je moeder te vriend, wat een fantastische steun is zij.