Derde dag Ramsau week , eerste medaille binnen.

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

De dag van de eerste wedstrijd, zoals altijd toch nerveus. Om 9.30 u onze langlaufnummers in het stadion ophalen en kijken naar de start van de anderen. Het weer was echt slecht , sneeuwbuien en koud. Om 11 uur de start voor ons. Ik was erg nerveus omdat Steiner meedeed een nieuwe jongen die ik nog niet in een wedstrijd had ontmoet. Gespannen aan de start maar was als eerste weg en nam de kop en een voorsprong. Ik werd in deze skate wedstrijd eerste. Mijn eerste medaille was binnen.
In de middag hadden we training in het langlaufstadion,
In de avond om 19 uur verzamelen om naar Hochwurzen te gaan om te rödelen. Dat is echt te gek en een van de leukste dingen van de snowactief week. We gingen met de gondels naar boven.Dan eerst in het restaurant een Obstler voor de volwassenen en chocolademelk voor de kinderen. Dat kregen we van de NSV. Jorran en ik mochten 1x naar beneden (7km) anders werd het veel te laat.