Rustige dagen met de kinderen

Vanmorgen eerst wakker van de wekker zodat ik de babyfoon voor Sabrina kon zetten. Jannick moest geloof ik al om 3 uur weg en Meli ging kwart voor zes.
IDan tegen 7 ging de telefoon dat was Jannick die even door gaf wat Sabrina aan medicijnen moest want ze hadden het niet klaar gezet. OK ik hoorde nog steeds niets dus toch nog even omgedraaid, Dan om 8 uur maar eens gaan kijken. Geen Sabrina in bed , zat ze samen met Theresa voor de tv. Hen mee naar boven genomen voor het ontbijt, Daarna waren ze beide bezig maar Theresa moest echt aankleden , ze moest om 10 uur bij de fysio zijn. Jan haar weggebracht. Ze belde vrij snel dat ze klaar was dus Jan haar weer ophalen. Sabrina vermaakte zich uitstekend en Theresa ook. Dan middageten gemaakt en samen gegeten. Daarna gingen ze weer hun eigen ding doen. Ingrid kwam de laptop van Theresa brengen. Dan belde Jannick om te vragen of Theresa met haar huiswerk bezig was. Nee dus. Ze hoorde Jannick aan de telefoon en ze vloog weg. Nu is ze al een poos met haar huiswerk bezig. Ze is ziek geweest en moet alles inhalen. Verder staan er 2 proefwerken aan en ze moet ook nog een proefwerk inhalen. Tja het is geen Volksschule waar je gewoon verder ging. Nu moet ze alles inhalen en dat valt niet mee. Ze is slim genoeg.
Jannick denkt het te gaan halen en dan moet hij nog wat omladen in de zaak en brengt dan de auto weg die hij geleend haden moet dan verder lopen naar huis.
Meli komt pas laat uit haar werk.
Annemarieke dan heb je best een mooie show gemist. Veel goede gasten en zoals het bij Helene meestal het geval is ook veel te zien. Het was ook best lang van 20.15 tot ergens tegen half 12.

29 december
Vanmorgen was ik om 7 uur wakker van de wekker. Een beetje tv en om half 8 kwam Theresa die kroop erbij. Dan kwam Jannick met Sabrina om 8 . Meli was al lang werken en hij ging naar zijn werk. Dan opgestaan en ontbijt gemaakt. Ik douchen en aankleden , Theresa doet het zelf en ik Sabrina gedaan. Toen Jan klaar was zijn we naar Liezen gereden. Eerst wat inkopen bij de Lidl en dan naar de Action. Nog een grote opbergbak gekocht en nog wat klein spul. Theresa kocht een klein opbergboxje.
Terug thuis gekomen de kerstboom leeg gemaakt. Alleen de lampjes erin gelaten want die kunnen ook buiten. Dan de deur open en de kerstboom op het balkon gezet. Gezellig hebben we er toch nog pret van. Dan samen met Jan de gigantische troep van de bodem geruimd en Jan gelijk het huis gezogen. Ik voel me helemaal happy.
Dan pizza gemaakt en allemaal gegeten. Theresa ging daarna aan haar huiswerk. Sabrina ging met de schleich paarden van Theresa spelen. Zelf heeft ze ook al wat beneden. Ze mag een van de stallen van Theresa hebben als ze dan volgend jaar ook haar eigen kamer krijgt kan ze ermee spelen. Ze had met sinterklaas ook wat Schleich gekregen. Later heeft Theresa ook met haar meegespeeld. Eind van de middag heb ik Sabrina gedoucht en bedklaar gemaakt en Theres ging daarna.
Jannick was toch nog laat thuis met 6 uur. Hij zou eigenlijk veel vroeger thuis zijn en dan bij de Kammimbiss gaan opbouwen. Maar er waren te weinig mensen dus dat ging niet door. Tegen 7 vertrokken ze allemaal weer.
Rob is weer in het land , we verheugen ons alweer op gezellige uurtjes met hem. Hij komt met oud en nieuw naar ons.

Ja, dat weet ik. En daar balen we ook vreselijk van. Maar ja....