Een erg hete dag

Freitag 19.Mai
Weer een snikhete dag in de middag zelfs 28 graden uit de zon .
Jan ging naar de huisarts wandelen en ik zeg hem ok dan loop ik mee , gelukkig kwam ik er op tijd achter dat ik niet weg kon want om half 11 kwam Dominik. Die had vandaag vrij en de Tagesmutter wilde ook niet dus kwam hij bij mij.
Zich echt vermaken deed hij niet ondanks zandbak en glijbaan en ander speelgoed. Dus om half 12 naar boven en het vlees op de gril . We hadden hapjesborden, verschillende saladesoorten, tomaat, augurken, olijven, feta, radijsjes ,restje brie, komkommer en tomaten. In het midden de aardappelsalade . Op de gril de Putengrillies gebakken. Smaakte uitstekend en gezellig op het balkon.
Ingrid is met Theresa en Sabrina naar Oberwölz gegaan en ze slaapt ook daar wil morgen terug komen. Stuk makkelijker nu de Sölkpass weer open is.
Dominik eet wat hij lekker vindt en dat wordt steeds meer verschillende dingen.
Na het middageten ging hij wat dvd kijken en viel prompt in slaap.
Jan ging werken, ik wat administratie en Dominik vermaakte zich met zijn tractor.
Jan zoekt al een poos een zomerjack/jas nu eentje op internet gevonden die naar zijn zin is. Verder ook 3 nieuwe pannen van WMF gekocht. Normaal moet je altijd een set nemen als je een beetje voordeel wil hebben maar nu een actie gevonden en 2 kleine pannen van 16 cm diameter en eentje van 20 cm diameter. Ik wil een beetje kleine pannen erbij want al die grote gebruik ik voor met zijn tweetjes niet. De doorslag gaf uiteraard de korting van 60 euro per pan. De Lutz verkoopt ze ook maar dan heb ik 1 pannetje voor nog niet eens de prijs waar ik er nu 3 voor heb.
Om half 6 werd hij gehaald en Jan heeft snel wat gegeten en is het gras gaan maaien bij Andre. Eerst al die vochtige dagen en dan al die warmte laat het gras wel groeien.