Vakantie

Oostenrijk, Kleinsölk

Vrijdag 13 mei

Een wisselvallige dag, bewolking, niet warm hooguit 17 graden af en toe wat zon.
Druk aan het pakken, toch maar dikke kleding ook ingepakt. Ze geven hier sneeuwval op tot op 1000 m en plaatselijk er zelfs onder. Dat heb je zo met ijsheiligen.
Zorgen dat alles goed achtergelaten wordt en dat Jannick zichzelf kan redden met eten. Hij verzorgt de planten buiten en de katten en hopelijk zichzelf.
Weet niet of ik over internet kan beschikken anders is alles weer te lezen na dat we terug gekomen zijn. We hadden pas van die laarzen met een broek eraan gezien en toen hadden we nog lol van zullen we die kopen dan houden we droge voeten als we in Venedig zijn. Zoals ze het weer nu voorspellen had dat een goed idee geweest.
We hebben een kacheltje opgezocht om mee te nemen. Je weet maar nooit liever te veel dan om verlegen. Ik ben altijd nerveus als we weg gaan en dat is pas over als ik in de auto zit.

13 mei 2011 14:42 | Door: Annemarieke Nicolette en Jan, heel veel plezier in Venetië!!! Ik hoop dat jullie, ondanks de slechte voorspellingen, toch lekker weer zullen hebben. LG, Annemarieke

molenaar.ruesink 2017-05-06 20:01:23

15 mei 2011 20:24 | Door: Yvonne Fijne vakantie !!!!