Druk dagje

Ja hoor ik ben weer thuis en dus ook vroeg wakker, even knuffelen met Theresa die ook al om half 7 wakker werd- Dan mocht ze tv kijken en Oma ging douchen. Het was koud in huis dus daarna nog even erin gekropen om warm te worden en dan aankleden. Ik had al vroeg woorden met Jan want dan kom ik in de keuken staat hij daar mijn bewaarde Pizza van gisteren op te eten. We zijn vergeten brood uit de vriezer te halen maar ik had ook afbakbroodjes. Maar even vragen of kijken doet hij niet dus moest mijn Pizza eraan gelöven. Geen goed ontbijt voor hem maar dat interresseert hem niet. Dominik kwam om 9 uur. Ik kreeg een lief plantje alvast voor moederdag, wel heel lief.
Ingrid belde in de morgen en vroeg of ik langs de Kiga wilde gaan om Theresa´s moederdag spullen op te halen. Bij ons is het zondag moederdag. De Kiga is open voor de aangemelde kinderen van bv de ouders die moeten werken. Het was voor de scholen in principe een vensterdag. Theresa en Dominik allebei op hun step en Jan en ik lopende. Eerst even naar de Spar wat inkopen gedaan dan naar de Kiga en vandaar naar de speeltuin. Na een poosje spelen naar huis terug. Vanmorgen vroeg na het wakker worden vroeg Theresa Oma kunnen we vandaag pannekoeken eten ? Ja dat was wel een goed idee dus Oma ging pannekoeken bakken en eten. Na het middageten lekker buiten in de tuin gezeten en de kinderen spelen. Daarna mochten ze wat tv kijken maar dat kon ze niet bekoren dus ze zijn nu al een hele tijd met elkaar met van alles en nog wat aan het spelen. Jan ging vandaag oa de middagrust die hier is (tussen 12 en 2 mag je geen lawaai maken) naar Andre om te gaan maaien. Maar het was alweer gedaan. Voor de vakantie was hij gegaan en waren er mensen en later ook gedaan. Tja dit werkt niet. Nu over 14 dagen maar weer eens gaan kijken.
Weer een drukke dag voorbij en als het goed is komen Ingrid en Sabrina morgen thuis.