Geen ZONdag

Gisteravond was ik om 18 uur even op bed gaan liggen, de vermoeidheid ging niet meer en de aanval die ik heb gehad was een zware heeft mijn energie opgeslokt. Ik ben gelijk in slaap gevallen en tegen 8 weer wakker. Toch in bed gebleven, er was de hele avond een Docu over de Beegees en ik heb het niet eens afgekeken maar weer gaan slapen. Tot vanmorgen 8 dus dat was de moeite. Voel me weer fit .
Het is nu bijna 10 uur en heb gedouscht, aangekleed en ontbeten.
Helaas is het slecht weer, donker somber ,zwaar bewolkt, regen en veel wind. Dan heeft de familie van beneden het gisteren getroffen met hun Cabriorit tot groot plezier van Theresa. Oma had voor ons weer een Apfelkuche meegegeven, die ligt nu in de vriezer.
Niet veel gedaan , dan het middageten gemaakt lekker gevulde taco s. Dan met Jan gegeten. Beneden bij Ingrid koffie gedronken. Een kunstwerk gekregen van Theresa die ze samen met Sabrina heeft gemaakt. Zij smeert de handen van Sabrina in met verf en dan doet ze de handen op papier drukken. Ik ben weer zo ongelooflijk moe en ik doe niets. (misschien is dat het probleem) Ik geloof dat het weer er ook niet aan bij draagt . Zo troosteloze dag maar koud is het niet . Vroeg naar bed.