Het mooie weer is er nog steeds

Ik werd pas om 8 uur wakker , heel even tv maar dan toch gaan douchen. Voor ik klaar was kwam Ingrid al met Sabrina en Sabrina klikte met haar tong en dat is dus Tik Tak en dan met haar handen het gebaar bitte. Dus Oma het aangezet. Het was de eerste keer weer naar haar operatie en ze keek altijd graag maar nu herkende ze een melodietje en strekte ze haar arm alsof ze ook een toverstokje had en deed de bewegingen mee. Het zijn allemaal kleine stapjes. Sabrina was vannacht niet lekker geweest wat verhoging en zer snotterig.
Die Gabi kwam voor Sabrina dus ze gingen weer.
Dan ben ik met Jan toch aan de wandeling begonnen, het was zonnig en koud in de nacht makkelijk temperaturen tot min 12. Eerst naar de Apotheek gelopen en dan terug langs de Carla waar Isa stond uiteraard even bij praten , Het is haar laatste week daar . Ze heeft nog steeds 8 a 10 uur per week als lerares Frans aan de Volksuniversiteit en is nu een reis naar het zuiden van Frankrijk aan het organiseren voor de cursisten. haar enige zoon studeert in Graz . Haar moeder wordt 80 en haar zussen komen. Ze had het jaar al volgepland tot kerst. Nog even roddelen over de mensen in Aich want door Christine en Andrea weet ik veel van daar en Isa woont vlakbij Christine-
Dan nog even mijn boodschapjes bij de Spar en eigenlijk meer dan we dachten om mee terug te sjouwen. Want tja ik vond weer 2 boeken van Thomas Brezine en de een was een omnibus met 5 boeken. Tel daar een zak met 3 kilo uien en 1 1/2 kilo bananen en nog wat klein spul bij hadden we beide wat te sjouwen. Thuis gekomen was het alweer 12 uur en nog snel een poosje de deur open, katten blij en ik even het eten gemaakt en dan de deuren weer dicht en samen eten. Het was vanmiddag reuze stil beneden dus ik denk niemand thuis.

Vergis me of ligt het Zauberteppich op een andere plaats? Hij lijkt wel veel groter