Verzuipen

Kroatië, Baska

Vannacht een keer eruit om te kijken of alles in orde was. Dat was het n weer gaan slapen. Het hoosde al sinds gisteravond en dat is het de hele dag blijven doen. Het zou de slechtste dag worden en dat is het dan ook geworden. Niet echt koud maar ontzetend veel regen. We hebben ons vanmorgen vermaakt en zijn om half 12 gaan zwemmen. Daaena ben ik gaan eten koken en hebben we gegeten. Theresa heeft zich vanmiddag vermaakt met mijn pc want we kunnen zelfs filmpjes kijken en zij wilde alle afleveringen van de nachtwacht kijken. Geen kind aan haar gehad. Dan moest ze met Opa gaan afwassen. Avondeten en de regendag is hopelijk bijna voorbij. Theresa ligt nu in bed met haar eigen speler een dvd te kijken . Het hoost nog steeds. Maar je kan nu wel merken dat het vannacht flink gaat afkoelen. We hebben het kacheltje aan en ik dek straks Theresa met een extra dekbed. We hadden een soort relaxdag.We vinden dat die couriers van Roan zich wel heel gemakkelijk maken. Je hoort en ziet ze niet. Normaal bij heel slecht weer en de meeste gewoon elke dag komen voorbij om te kijken of te vragen of alles goed gaat. Halverwege de dag begaf de elektriciteit het dus dan maar bellen. Dan komen ze niet zelf maar bellen naar de receptie en dan komen er van hen het oplossen. Kwestie van een stekker verwisselen. Ik ga er geen uittrekken en dan de onze in een ander steken. Want allen zijn bezet maar niet alle tenten zijn bezet.Ze hebben geen infomateriaal, hij spreekt niets buiten Kroatisch en zij heel slecht Engels en Duits dus communicatie gaat niet soepel. Ze zijn niet echt probleem oplossend gericht en het lijkt haar allemaal moeilijk af te gaan. We zijn al met 3 bezette tenten van de 10 dus tja alle reden om te steunen en kreunen. Ik had graag wat extra dweilen gehad maar daar ga ik niet voor bellen.Komt er iemand langs dan vraag je dat even.Niet echt Roan standaard.