Dierendag

Mittwoch 4.Oktober
Dierendag vandaag maar ik weet zeker dat het bij ons elke dag dierendag is.
Vanmorgen kwam Sabrina weer gezellig in bed met ontbijt tv en speelgoed. Zelfs Fiep en Felicia kwamen even buurten ,Sabrina kijkt dan met open mond.
Ze werd weer opgehaald dus tijd om te douchen. Ontbijten had ik al gedaan .
Na het douchen kwam Ingrid een bakkie doen en daarna waren er huishoudelijke taken. Vandaag heerlijk zonnig en warm weer hoewel in het nu begin van de middag dicht begint te trekken. Het blijft erg wisselvallig maar hoorde vanmorgen dat er volgende week toch echt weer mooi weer aankomt.
Koken en de bloemkool was zo groot dat ik een deel geblancheerd heb en in de vriezer heb gedaan. Dan eten met Jan en ondertussen de babyfoon want Ingrid ging Theresa halen en Sabrina sliep. Jannick maakt alleen maar hele lange werkdagen en heeft ook nog eens Bereitschaft.
Vanmiddag met Jan meegegaan en wat inkopen gedaan. Tot mijn vreugde 2 broeken gevonden die mij passen want het werd wel heel nodig en dat ook nog in maat 42. Nog een wintertrui gekocht en dan nog een rondje en dan belde Jan dat hij klaar was. We kwamen samen Marissa tegen (van de Fürsterhof in Ramsau) Ze werkt alweer 5 jaar in de Kiga in Schladming. Tijd gaat zo snel ik weet nog dat ze in Bad Aussee naar school ging.
Genoten van het mooie weer want het was toch nog heel zonnig.