Productief geweest.

Het is iets rustiger weer en het was vannacht echt koud. We slapen met de deur open en we slapen goed. We moeten wel echt onder het dekbed blijven. De katten kunnen naar buiten en op de bak. Af en toe kwam er een vaag zonnetje maar dan weer een hele poos dicht getrokken. Maar het was droog en de gasten zijn naar Obertauern vertrokken.Dan gaan ze naar Murau en komen over de Sölkpass weer terug. Of andersom dat weet ik niet precies.
Dan heb ik een glasplaat voor tegen de wand en een voor onder de kachel besteld. Langzaam aan komt de inrichting voor de huiskamer ook op gang.
Jan heeft vanmorgen weer het een en ander op de vliering gezet. In de middag snel wat inkopen bij de Spar gedaan want morgen weer een feestdag. Dan is alles weer dicht.
Dan heb ik Kürbisrahmsuppe gekookt, een Apfelstrudel gebakken en een vanillesaus erbij gekookt. Bratwurst gebakken, Gurken gesneden,en een knoflooksaus gemaakt. De Kürbiskernen geroosterd,Kohlsalat gemaakt en een knoflookboterbrood gemaakt. Ik heb voor mezelf een appeltje in deeg gemaakt en de vanillesaus is suikervrij. Dan voel ik me niet zo er buiten staan. Ondertussen was Jan alweer naar zijn werk. Heb ik tussendoor op de babyfoon gelet en heb ik nu even tijd voor mezelf.
Wachten op de terug keer van onze gasten en op de terug keer van Jan van zijn werk.