Dan ineens voortgang

Vanmorgen om half 8 wakker en goedgeslapen , wel met wat hulp . Opgestaan voor de katten en medicijnen. Dan een half uurtje later mijn ontbijt en een koffie gemaakt. Een rondje ontbijt tv. Ik bemerkte dat Jannick gebeld had vanmorgen. Dus hem even terug gebeld. Hij kijkt altijd even bij het gerecht en zie hij ziet dat Ingrid de scheiding heeft ingedragen. Officieel weten we nog van niets. Ik had haar gisteren nog gebelt om te vragen of de kinderen mee op vakantie mogen gaan. Dat was goed en ze heeft de datums opgeschreven. Ze zei ook dat ze vrijdag Sabrina eerst brengt en dat ze Theresa dan weg brengt naar de Taekwondo ,ik heb haargezegd dat ze dan een koffie kan krijgen.
Ze heeft wel Meli als reden opgegeven, en dat Jannick te weinig thuis was.
We hadden ons al ingesteld op nog 2 jaar wachten.
Soms doet Faceboek zo raar, ik had eind september op iets gereageerd op de tweede hands beurs maar niets gehoord. Nu krijg ik ineens al die berichtjes binnen en ik heb gevraagd of ze het nog had maar helaas al verkocht.Ik wilde voor het bed van Sabrina een uitvalbeveiliging kopen. Maar omdat ik niet op haar bericht had gereageerd had ze het doorverkocht.
Ik heb aardappeltortilla gemaakt en we hebben gegeten. In de middag aan de wandel gegaan bij het RK blijven staan voor het raam omdat Meli en Carmen daar zaten deden samen dienst. Dan vandaar een rondje MEZ en dan buitenom naar de grote Caritas en wat staat daar ? juist een beduitvalgitter. Dus gekocht en samen met Jan naar huis gaan lopen. Het was niet zwaar alleen een beetje groot. Voor 8 Euro weer gelukkig. Dan kunnen we Sabrina van de grond af halen en het op de eenpersoonsbed stand opbouwen. Als dat goed gaat met de gitter kan ze ook nog naar een hoogslaper omgezet worden en dan zou ze echt ruimte hebben om te spelen. Maar met een normaal bedhoogte kunnen we laden voor het speelgoed eronder doen. Thuisgekomen eerst maar eens aan de koffie. Het was geen mooi weer, zwaar bewolkt en niet koud met 15 graden.
Jannick vroeg of wij zaterdag de kinderen kunnen hebben , Meli werkt en Jannick moet ook werken. Komt misschien wel goed uit omdat wij dan op onze gratis dagkaarten wat kunnen gaan doen.

🤞🏻 Ga voor jullie duimen.