Gelukkig is de zon er weer

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen werd ik wakker en Theresa ook. Opa ging een broodje voor haar maken en ik zette de tv aan. Maar Mama kwam haar halen want Papa had een uitgebreid ontbijt gemaakt. Dus Oma dat broodje opgegeten en dan douchen en aankleden. Jannick kwam met een bord met kaascroissantjes en gebakken eieren.Die gingen er bij Jan en mij wel in. Kop koffie erbij en met Jannick koffie gedronken. Dan ging de telefoon en ik dacht het zal toch niet waar zijn maar helaas toch. Andrea of ik wilde komen. Aangekomen kwam Simone er ook al aan. Dus met zijn drieen aan de gang en kwart over 11 klaar. Dan Jan gebeld dat ik een stukje wilde lopen en dat hij binnendoor moest rijden. Ondanks de zon en strak blauwe lucht was het nog koud. Je loopt langzaam aan naar boven en de wind stond recht in mijn gezicht dus de tranen liepen over mijn gezicht.
Jan kwam er aan en ik wilde eigenlijk geen boodschappen doen omdat ik maandag toch naar Liezen moet maar helaas had Jan niet gemeld dat de kattenbakstenen op waren en met zo´n klein beetje in de bakken halen we het niet tot maandag. Dus dan toch naar Schladming gegaan want ze hebben ze graag van de Hofer vroeger had ik ze van de Penny. Dan een rondje Penny en een rondje Hofer en een rondje Kik. Bij de Kik een mooi handgemaakte mondgeblazen vaas gekocht voor 1 Euro. Ik heb niet echt veel vazen en ik vond deze erg mooi. De inkopen waren uiteraard ook meer dan de kattenbaksteentjes. Bij de Hofer hadden ze Dutch Apfeltorte en die zag er zo lekker uit . Ze hebben hier niet vaak echte appeltaart zo als we ze in Nederland eten. Ik kocht er wel eens eentje bij de Bofrost (12 Euro ) deze kost nog geen 5. Hij is in stukken en ik kan er dus gewoon 2 punten uithalen en de rest in de vriezer bewaren.
Ik hoop dat Jan nu begrepen heeft dat als er 1 zak op is dat hij het dan op de boodschappenlijst moet zetten dan heb ik nog tijd om een nieuwe te kopen.
Nu weer thuis en de wasmachine was klaar , die in de droger gedaan en eentje weer in de wasmachine. Daarna ligt er nog eentje te wachten. Het bed afgehaald en straks weer opmaken. Middageten was snel klaar broodjes en linzensoep.
Theresa was net in de tuin aan het spelen Oma kijk ik kan nu van de schommel afspringen want de sneeuw is nog hoog.
Het is overal nog waanzinnig druk maar ik neem aan dat het wel iets rustiger na dit weekend wordt. De helicopter vliegt ook af en aan en bij het ziekenhuis Schladming stonden 3 ambulances en een noodartsauto. Het is dus hoogseizoen. Aan de Pistes en aan het weer ligt het niet die zijn perfect.
Een foto van een stoere Tobi.
Het is nu half 7 en Sabrina en Theresa zijn bij ons. Jannick en Ingrid zijn naar de Faschingsabend van Lumumba. Ik ga straks Sabrina in bed doen en Theresa slaapt bij ons.