zo de eerste week is alweer voorbij

Oostenrijk, Kleinsölk

Montag 6.Jänner
Driekoningen
Het is weer mooi weer hoewel het boven flink sneeuwt, wij hebben gewoon niets door de Föhn die maar niet oplost.
Zo waar tot half 10 geslapen dat is voor mijn doen super lang. Had het vast nodig.
De dag niet veel gedaan gewoon lekker niksen.
Jannick ,Ingrid en Jannick kwamen in de middag bakkie doen en dan was het schansspringen kijken , een echte spannende wedstrijd. Waarin Thomas Diethart een Oostenrijkse nieuweling gelijk het vierschanzentournee pakt. Geweldig dat dat kan. Hij is gelijk een grote ster in Oostenrijk , ik vind het een leuke jongen en hij heeft van die bruine hondenogen. Het was een echte thriller tot op het laatst want hij moest het toch nog een keer waar maken. Voor Simon Ammann uit Zwitserland wel heel sneu het is de zoveelste keer dat hij door een Oostenrijker verslagen wordt bij de 4 schanzentournee en wat heet zelfs deze keer door 2 want Morgenstern pakte ook nog de 2e plaats.
Een tekening van Randy van lang geleden en een foto van nu door Björn gemaakt.