Rustig weekend

Zaterdag
Vanmorgen werd ik tegen 8 wakker en Theresa was ook wakker. Een poosje Disney gekeken en om 9 opgestaan, Jannick gebeld en dan samen ontbijten. Daarna douchen en aankleden . Nu 10 uur en het lijkt erop dat de bewolking wegtrekt, de zon valt er al doorheen. We hebben vanmorgen de volgepropte agenda doorgegaan en we hadden een knooppunt wat niet gaat. Dus Jannick Meli geschreven en zij verzet haar therapie. Dinsdag heeft Theresa in de middag haar generale repetitie in Sankt Martin, ze heeft schoolreisje tot 4 maar kan dan alsnog naar de generale. Maar ze moet heen en weer gebracht worden . Papa werkt, Mama is op Reha, Opa en Oma hebben het Geburtstagfest bij de Gemeinde en Meli had dus therapie. Maar als er niets veranderd past het net allemaal in elkaar. De rest van de week moet lukken.
De rest van de dag in alle rust doorgebracht.
zondag
Om half 9 wakker en samen met Theresa ontbeten. Jannick ging in Schladming met een andere Meli ontbijten. Hij sliep altijd bij hen asl hij voor Sabrina in Wenen moest zijn. Nu is ze hier want na de Coronatijd kan haar dochtertje intussen 1 1/2 gedoopt worden. Dus ze was hier om alles te regelen.
Jannick belde onderweg terug of Theresa oude kleren aan wilde doen. Ze gingen naar Singsdorf naar Carmen en Heinz. Meli was alweer vroeg werken. Voor ons een rustige zondag verder. Eind van de middag kwamen ze weer terug . Dan heb ik Theresa onder de douche gestuurd. Ze slaapt nog steeds bij ons.