Een middag zonder water

Vanmorgen wakker van de wekker om 7, terug naar normaliteit. Even liggen en dan eruit. Jan heeft mij naar Christine gebracht. Die liet mij uit een schaal een gelukskoekje pakken. Er staat op het papiertje er valt een steen van je hart. Nou dat klopt wel. Jan heeft mij weer opgehaald en die had eerst Meli bij de huisarts afgezet. Eigenlijk had Jannick gebeld en gevraagd of ze de auto kon gebruiken. Nou nee want ik moet je moeder halen. maar afzetten geen probleem.
Thuisgekomen eerst douchen en omkleden. Dan aan een bak koffie.. Het is minus 2 graden en het is pr
Heerlijk winterweer.achtig mooi weer met blauwe lucht. Dus heerlijk winterweer.
Dan begonnen aan het eten, we danken al onze sponsoren, boerenkool met rookworst en jus. Ik heb zo veel dat we morgen hetzelfde eten.

Erna uiteraard is het goed om samen maandagmorgen te sporten en ook gezellig.

Net belde Jannick dat hij even het water afsluit. Hij had gisteren lekkage in de keuken. Is hij aan het repareren.

Het bange vermoeden bestaat dat Meli kinkhoest heeft. Dat gaat hier rond en ze is wel ingeent.. Dus ik zeg net tegen Jannick dat hij niet is ingeent tegen kinkhoest. Hij was na de inenting zo zwaar ziek dat de artsen hadden gezegd hij mocht wel worden ingeent maar geen coctail met kinkhoest. Want die zou de veroorzaker zijn geweest. Jannick is nu de huisarts bellen. Het schijnt dat als je ingeent bent je het wel kan krijgen maar niet zo erg en lang.
De kinderen komen het weekend, Theresa heeft ook al contact gehad met iemand die kinkhoest kreeg/had. Theresa en Sabrina zijn ook allebei ingeent. Als je het hebt mag je gewoon werken of naar school. De besmettelijkheid is als je het nog niet weet.
Jannick heeft met een arts gebeld en die zei dat hij morgen nog een keer moet bellen met zijn eigen arts maar hij denkt geen inenting maar profilactisch antibiotica. Kinkhoest is een bacterie.
Ondertussen hebben we weer water en is de leiding gerepareerd.

Leuk ik neem sportspullen mee😁