Het wil niet zonnig worden

Vanmorgen rond 7 wakker , een beetje tv en dan eruit. Ingrid moest ineens weg om papieren waar haar nieuwe werk om vroeg te gaan halen. Dus Sabrina kwam bij mij. Ze wees op de tv en op de kinder stoel dus haar geholpen om te gaan zitten en de tv op Kika gezet, Dan samen gekeken tot Mama weer terug kwam. Ook nog even koffie gedronken met Ingrid . Voordat Ingrid weg ging was van het bedrijf waar de verwarming van gekocht was voor de jaarlijkse beurt. Maar Ingrid moest wel op dat tijdstip weg want ze had ook later weer een fysio afspraak met Sabrina. Anders kreeg ze het niet meer op een rij., Theresa was al vroeg de deur uit voor school en die kwam dan weer thuis als Ingrid alweer terug was van de Fysio. Ik heb 2 bakken gevuld met aarde en bloemen gezaaid. Misschien komt er wat van op , de zaadjes van de gemeente met moederdag gekregen. Ik heb al 2 avonden en nachten met een extreme regen waarschuwing achter de rug en het heeft ook inderdaad zeer veel geregend. Overdag was het vandaag weer warm met 24 graden maar de zon bleef weg en in de middag weer regen. Ik heb het middageten gemaakt ,zeer snel klaar lekkere kaaspizza. Dan samen met Jan gegeten en opgeruimd. Jan heeft weer een poging gedaan en ja nu is het goed en heb ik een bijzettafeltje. De koelkast opgeruimd , gisteren wel volgepropt met de boodschappen en nu worst gesneden voor op brood en de kaas uit de verpakking gehaald en ook in een bakje. Nu vallen we om als de koelkast open gaat zo stinkt die kaas . Brood in stukken dan verpakt en in de vriezer . Nog worst ingevroren dus kan weer even vooruit. In de vriezer gaat niets meer bij. Jan heeft gestofzuigd en nu aan de koffie.

Wat is ze groot geworden

Erna 2020-06-04 16:33:29

Jeetje, het wordt een echt dame! 😘

Annemarieke 2020-06-05 00:35:37

Hoi Nicolette. Volgens mij kun je de zaadjes tot 20 juni planten. Dan is het Zonwende en daarna groeien de wortels niet meer. Op 20 juni onkruid met de hand wegtrekken = de rest van het jaar geen last meer van onkruid omdat de wortels niet meer groeien. Ook hier extreem veel regen in de nacht. "Stinkkaas" moet bij sommigen in de schaduw op het balkon liggen omdat de partner de geur in de koelkast afschuwelijk vindt. Wens je nog een fijne dag.