Een van alles dag

Vanmorgen wakker van de wekker van Jan . Dan maar een beetje dommelen met ontbijt tv.
Om 9 opgestaan en behalve zelf douchen ook de badkamer gepoetst. Als ik dan helemaal klaar ben besluit Jan om te gaan douchen dan is het half 10 en hij was al op vanaf kwart voor 7. Hij heeft Theresa weggebracht en dat duurt een kwartiertje. Mijn ontbijtje gemaakt en opgegeten.
Dan heb ik de keuken opgeruimd de vaatwasser opgeruimd en opnieuw gevuld dan ziet het er al opgeruimder uit. Het is altijd mijn vaste ritueel .
Middageten was snel klaar restanten van gisteren. Jan zei dat zijn gehaktbal super smaakte.
Het is buiten helemaal dichtgetrokken, en het ziet er niet gezellig uit maar het is droog. Het mooie weer is al weer voorbij.
Jan ging Theresa om half 2 ophalen en daarna heeft ze warm gegeten en dan daarna naar meli die wakker was- Die heeft weer nachtdienst.
Ik ben aan het tekenen gegaan want we willen een hoogslaper voor Sabrina maar ze heeft een grote treden trap nodig om hoog te komen en ook weer naar beneden. Dat kost enig rekenwerk. Op een gegeven moment toen ik wilde uitrekenen wat ik nodig had kwam ik er niet uit er zat een denkfout in en ik kon het niet ontdekken. Aan Jan gevraagd of hij mee wilde kijken maar die zag het niet maar toen ik hem aan het uitleggen was zag ik mijn denkfout wel. Ipv elke plank 30 cm korter moest het de eerste 2 planken van onder gelijk zijn en niet eentje 30 cm korter dus nu klopt het wel. Ik heb al een bed gevonden voor Sabrina exact dezelfde als van Theresa en nog in Gröbming ook.
De sirenes gingen en ik dacht vast een verkeersongeval. Later bleek bij Lengdorf weer een frontaal ongeval waar ook een dode bij gevallen is. Ze leren het hier maar niet om niet in te halen. Wij hadden het vorige week ook weer en weer op een haar na. Ik dank Jan dat hij altijd koelbloedig blijft. Ik heb daarna nog uren lang problemen.
Ze halen lange kolonnen autos in en als je dan de tegenrijder bent kan je ook nergens in. We hadden geluk dat we met vol op de rem en de afstand die degene achter ons had dat het zich uitging.De B320 staat er om bekend en helaas moeten wij er altijd over.
Theresa kwam voor de onlineschool en ik moest een paar keer inspringen omdat er een probleem met de verbinding was. Om half 7 at ze nog haar restanten van het middageten en dan verdween ze naar beneden.
Gisteren had ze sleutels tussen de stoel die van Meli heb gevonden. Nee niet van ons. Dus toen ik Jannick belde om te vragen of ze hem bekend zijn was hij zooooooo blij. Hij miste ze al 3 weken en zijn van het bedrijf waar hij werkt . Hij heeft ze nodig als hij met de vrachtwagen rijdt want dan is daar niemand. Ik vroeg aan Theresa of Papa vanochtend iets gezegd had en ja hij had haar ook bedankt dat ze de bos gevonden had. Ik voel nooit tussen de randen waar je op zit. Dat nu toch maar regelmatig doen want je weet maar nooit.