Feestje plannen

Dienstag 11.Oktober
Geen mooie dag ook niet warm en de nevel bleef laag hangen en het schijnt wat hoger best hard te sneeuwen.
Kon mijn bed niet uitkomen vanmorgen en weer een slechte nacht gehad. Maar het is uiteindelijk toch gelukt. Ik geloof dat ik aanpassings moeilijkheden heb bij het feit dat de zomer echt voorbij is en het onrustige herfstweer met de winterplaagstootjes.
Vanmorgen kwam Ingrid koffie drinken en we zijn ook bij haar gaan eten lekker hartige pastamuffins , echt heel erg lekker.
Ik heb wel de keuken gepoetst en dan weer op internet zoeken naar een groot betaalbaar huis voor een weekend met de kinderen en kleinkinderen.
Ik vond uiteindelijk iets wat helemaal qua prijs en huis naar mijn zin was maar kreeg niet goed eruit hoe de betalingsregeling was en je moest met een creditcard boeken en die heb ik op dit moment nog niet. Dus gekeken van wie het aangebood op booking kwaam en dan verder zoeken . Kreeg alleen een buitenlands nummer eruit en dan op die site het linkje veranderd naar nl en zo waar dat lukte en kreeg ik een Nederlands nummer. Deze gebeld voor info en ik wacht nu op de offerte en het huis is even gereserveerd. Ondertussen de kinderen erover ingelicht en ik denk wel dat het dit helemaal gaat worden . Ik kan daar ook het bbq feest plannen .
We kunnen er vanaf vrijdag eind van de middag in en maandagmorgen voor 10 eruit. Dan kunnen we toch 2 hele dagen met elkaar doorbrengen en gaan de meeste op zondag eind van de middag/avond naar huis. Elke familie zijn eigen badkamer en er is zelfs een buiten zwembad erbij maar dat zal in april nog wel te koud zijn.
Gaat ineens wel snel met de planning en concrete vormgeving.
We hebben geen auto dus we moeten voor ons zelf toch ook nog even die 14 dagen plannen.