En dan is de dag gewoon weer voorbij

Zo werd vanmorgen ergens tegen 7 uur door de alarmen wakker , later even gekeken en iets met olieruimen geloof ik.Dan maar ontbijt tv en de katten eten gegeven. Het is koud dus blijf nog maar even in bed, buiten alles wit van de vorst.
Ingrid kwam voorbij dus ik vroeg of ze koffie wilde maar nee ze kreeg bezoek maar ze kwam zeggen dat de onderzoeken in Wenen van Sabrina uitgesteld zijn met 14 dagen. Heel erg balen want dan blijven we nog langer in spanning. Maar het is niet anders maar nu moet Ingrid wel een keer extra naar Leoben rijden met Sabrina voor de controle.
Theresa kwam bij ons dvd kijken en het Sinterklaas journaal over youtube gekeken. Ze bleef ook middageten. Na het middageten met Ingrid naar de kijkdag bij Kornberger om te kijken of er wat bij zit bieden bij de auction op internet aurena.at. Er waren best mensen om te kijken en ik moet zeggen het voelt raar als je zo in de spullen van mensen die je kent rondkijkt. Buiten kwam ik Daniela mijn huisarts tegen en die vroeg wat er aan de hand was dus haar gezegd. Even later kwam ze terug gereden dus ik denk dat ze ook ging kijken. Met Ingrid nog even naar de sportzaak Mandl en we vonden allebei een muts in de uitverkoopdoos. Dan nog naar de Caritas winkel en daar vonden we ook allebei een muts waar de prijskaartjes nog aan hingen dus ook nieuw. Ingrid zei gisteren dat ze eigenlijk Lebkuchen wilde maken maar geen Nikolaus heeft en wat vindt ze daar , ja hoor een Nikolaus vormpje. Dan nog even bij de grote Caritas gekeken en dan weer terug naar huis gewandeld. Het was zeer warm maar donkere wolken komen nu toch wel binnen drijven. Om 3 waren we weer terug en hebben we Jan verlost van Sabrina en Theresa , hoewel beide lief waren geweest. Daarna Jan even de deur uit naar de Post en Ingrid ging nog met Sabrina eruit. Theresa kwam bij ons nog even met haar tablet. Dan is de dag gewoon weer om.

Wat was dat voor een verkoop , Nicolette?