Genieten van het mooie weer en veel opruimen

Freitag 25.April
Vandaag gelukkig weer beter weer en in de middag zelfs weer zeer zonnig en warm.
Op veel plaatsen werden ze vanmorgen wakker en lag er sneeuw bij ons gelukkig niet.
Ik heb het balkon aan de voorkant helemaal leeg gemaakt, de vriezer op een andere plaats gezet zodat ik er makkelijker bij kan. Er stond een kast die staat al voor Aich beneden en veel oude kapotte plantenbakken enz. ook weg. Ik had een hele grote plantenbak met een hele hoge plant erin die de winter niet overleeft heeft dus ook weg. Alle aarde uit de bakken die weg konden gebruikt in de tuin. Ik had heel veel maagdenpalm in de bakken en die staan nu ook in de tuin. Ik had zelfs een roos die helemaal was uitgekomen waarvan ik vorig jaar al dacht dat hij dood was dus die staat nu ook in de tuin. Een aantal bakken gevuld voor het achter balkon met oa geraniums. De kasten die in de hal stonden gaan naar het achter balkon. En op de plaats waar ze stonden gaat Jan een schoenenkast maken maar dan niet zo hoog zodat het er lekker licht blijft. Hij heeft vandaag weer geschuurd aan de vloer en het ziet er goed uit. We waren eerst nog even snel wat boodschappen doen en nog een zakje cactusaarde bijgehaald zodat ik ook de laatste cactussen in de bakken kan zetten. Ook nog even een Roggenkrapfen met Steierkas gegeten. Toen ging ik even bij de kapper vragen of ze tijd om te knippen hadden en ik kon gelijk blijven dus Jan naar huis en ik later.
Terwijl Ingrid ook buiten bezig was ging Theresa weer op de trampoline springen en in de zandbak spelen.

Ik heb gisteren van Jannick de vakantie fotos die hij gemaakt had in Disney gekregen dus die staan nu bij het stuk ´´we genieten de vakantie en Disney´´. Ook de fotos die in de attracties zijn gemaakt en op de audientie bij Mickey Mouse. Dat zijn echt hele leuke fotos die je zelf gewoon niet kan maken.

Net nog even de was gedaan en ik heb een goed gevoel bij vandaag.