Mooie weer voorbij

Ik was vroeg wakker en Sabrina kwam dan met Ingrid koffie drinken. Na de koffie stond het poetsen van de keuken weer aan.
Gisteren kwam Jannick met het bericht dat de Opa van Weithy of wel Christian was overleden. Die was ernstig ziek voor de man een geluk voor de familie verdriet. Weithy is bij zijn Opa opgegroeid en heeft ook zijn achternaam aangenomen.
We zouden eigenlijk in de middag naar de condoleance gaan maar omdat de hele brandweer gaat wide Ingrid vroeg gaan. Ik was nog niet klaar met poetsen aar toch maar snel omgekleed . Ik doorgelopen naar de Druckerei Wallig om mijn Bewerbung af te geven die onder nummer was. Dan naar de Kiga waar Ingrid al was om Theresa af te halen en dan met de kinderen naar de condoleance. Jan wilde niet mee.
Jannick gaat met de brandweer als hij het haalt want hij doet nu de rioolwagen omdat Weithy nu vrij is. Bij de brandweer hangt het zwarte vaandel omdat de man bij de brandweer was.
Sabrina vond vooral de bloemen mooi en uiteraard moest Weithy haar weer vast houden. Die is dol op haar , hij heeft zelf 2 jongens. We gingen weg en Sabrina moest heel hard huilen toen we weggingen.
Thuis gekomen was Jan doorgegaan en was al het grootste deel klaar en ik snel het eten voorbereid maar dan snel naar de fysio voor de stroom en de Fango. Dan weer naar huis en het eten was snel klaar en eten met Jan samen. Dan heb ik nog de rest afgemaakt en het is weer genoeg geweest voor vandaag.
Kwam net de Papa van de jongens voorbij om de rekening te halen. En ondertussen half 4 en ik heb geen fut meer.
En er was antwoord van de verzekering dus geen antwoord op de vragen alleen maar dat ik moet betalen. Ze willen dus absoluut geen medewerking geven. Dit keer heeft Jannick het voor me geschreven dus het ligt niet aan mijn schrijfstijl.
De hele dag donker en zwaar bewolkt en het was maar 15 graden en koud door de wind nu kwart over 6 gaat het zonnetje schijnen.