Boos

Oostenrijk, Kleinsölk

19 februari
De dag gisteren liep een beetje anders dan gepland, dus is Jan met Jannick meegegaan naar Liezen.
In de ochtend waren Jannick en ik naar het gerecht om te vragen hoe en wat enz. De postbode heeft bevestigd dat hij gele papiertjes bij ons op 6 september heeft achter gelaten, dus komt er een rechtzaak. Het stompzinnige is dat je niet kan bewijzen wat er in de enveloppen voor papieren zaten want dat waren papieren waarin verzocht werd om de kelderruimen en de parkeerplaats leeg te ruimen. Nog ongedateerd ook dus zo pakt Herr Rudi zijn huurders. De grootste en smerigste zak die hier rondloopt samen met zijn grote vriend Bergmuller die altijd zijn zaken regelt. Nu hebben we maandag een gesprek met de rechter.Hij heeft al 3x een rechtspraak tegen ons aangespannen en al 2x niet ontvankelijk verklaard maar nu dus wel omdat we niet gereageerd zouden hebben op zijn brieven. Nee omdat we geen brieven hebben gekregen daarover. Ze staan beide nogal slecht bekend maar ja of het ons helpt. Ik was zo boos dat ik er gewoon barstende koppijn van heb gekregen.

Vanmorgen stonden we op en het sneeuwde, helaas niet al te veel en in de middag was het weer te warm. Jannick heeft zijn appartement opgeruimd en het ziet er goed uit!!!!
Vanmorgen is hij naar Schladming gegaan en hij zou vanmiddag gaan trainen in Ramsau.
Hij heeft definitief te horen gekregen dat hij aan de ambulance bestuurder opleiding mag beginnen. Hij mag morgen gelijk een rit naar Klagenfurt doen dat is goed voor de verplichte kilometers die hij moet maken. Officieel heeft hij nog steeds zijn puntenrijbewijs maar hij mag alvast beginnen. Anders moet hij weer een jaar wachten. Zijn puntenrijbewijs is over 3 weken afgelopen. Morgen moet hij weer trainingszwemmen en hij moet morgen al om 17 uur dus dan kan hij niet naar het WM inluiden. Wel jammer want je krijgt een leuke koeienbel van het 2013 gebeuren. Hij had graag meegeskied van de Planai naar beneden.

19 februari 2011 18:24 | Door: Annemarieke Nicolette, nog bedankt voor de tip! Lex gaat met onze vrienden idd naar de Planai om de WM in te luiden dus..............ik hoop dat hij mij een bel meebrengt. ;-) Groetjes,