Trainingsweek gletsjer

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Hoi allemaal hier een bericht van een zeer vermoeide, maar weliswaar tevreden Jannick.
Om te beginnen hebben we deze week trainingsweek gehad en daarom ben ik zo moe. Ik heb op dit moment mijn rust lernstund(leeruur) en ik had toch niets beters te doen dus dacht ik van nu heb ik tijd laat ik het maar eens schrijven.
Maandag:
Gletsjer training klassiek, het heeft pas gesneeuwd dus waxen we hardwax 0°/-2° graden Philip en ik hebben per ongeluk gegliderd waardoor we dus een boze trainer hebben:-( en als de bliksem opnieuw hebben moeten waxen.
Na de training rijden we naar beneden doet die vrouw die daar zit moeilijk want wat blijkt Heli( onze trainer) heeft de vorige keer moeten betalen maar wij van de handelsschool hoeven dat niet en Heli werd me daar toch pissig niet normaal en toen liet ze ons toch maar weer door en ze zei dat ze het er met haar baas over zal hebben en toen we wegreden zei iemmand “Heli je maakt me bang als je zo doet “ en iedereen lachte.
Middag:
We hebben krachttraining en het is gezellig in de groep en we lachen tijdens de training.
Niet echt iets bijzonders gebeurd.

Dinsdag:
Gletsjer training geen nieuwe sneeuw maar wel prachtig weer echt hemel helemaal blauw geen wolkje te zien heerlijk.
Bij het terugrijden beginnen we alweer te lachen en als we bij het tolhuisje komen zit er een nieuwe vrouw! En wij nog veel harder lachen maar die vrouw liet ons wel gewoon door.

Middag:
Roller skating op de rollerbaan in Ramsau veel gelachen tijddens de training maar niet teveel anders krijgen we schimpf hehe.

Woensdag:
In de vroege uurtjes(8uur) vertrekken we op de loopschoennen naar Untertal en daarover doe je ongeveer 30 minuten en dan nog leuk anderhalf uur op de rollers en daarna ben je kapot .
Maar gelukkig is het woensdag en woensdag is mijn favo dag omdat we dan in de middag sauna hebben jippie.

Donderdag:
Gletsjertraining 1:40 min zoals gewoonlijk en we hebben weer mooi weer het is boven wat warmer geworden de temperatuur ligt nu rond de 0° C.
Maar geen verdere problemen.
Oja voor de mensen die de Dachsteinrunde kennen de ronde is verandert hij is nu langer en op het eind vlakker geworden maar de verandering is eigelijk alleen op het einde voor de rest is er niet veel veranderd.

Middag:
Krachttraining Muskelfunktionen gymnastik MFG kennen de meeste niet het is een kwelling voor de spieren je gebruikt ze echt helemaal tot het uiterste.
En daarna coördination dat doen we met trampolines en kasten en dan springen we van een kast op de tramp en dan hup op de kast in de llhouding en dat lijkt makkelijk maar dat is het niet.
En daarna omdat we zo hard gewerkt hebben een spel hockey. Met spelen kan je altijd lachen de stand is geeindigt 3-2 voor de andere partij.

Vrijdag:
In de morgen weer school.
Middag:
2 uur op de klassieke skies van voorbij Haus naar Weisenbach-Lodewalker-Ramsau Russing-rollerparcours.
Zwaar uitgeput komen we dan aan. Maar wel de gebruikelijke lol gehad want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Blijheid in zicht en waarom vragen jullie je nu af nou dat zal ik jullie zeggen: OVER 2 WEKEN TRAININGSKAMP IN DE SNEEUW!!!!!
En in verheug me er nu al op maar eerst nog 1 week school en dan 10 dagen Tauplitsch of Obertilliach.

Nou ik ga ophouden ik ben moe en de lernstude is voorbij.
LG an alle.

12 november 2005 13:36 | Door: jorran omg.... ik wil ook naar die school (a) :P veel plezier nog he! ;)