De deur in en de deur uit

De wekker van Jan liep om 6 uur af en hij moest om 7 eruit. Dan zet hij daarna de wekker niet opnieuw dus lag hij nog in bed toen Theresa kwam kijken of Opa wakker was. Gelukkig kwam ze vroeg genoeg.en had Jan genoeg tijd. Dan is hij haar gaan wegbrengen en later ook Sabrina. Bij mij kabbelde de dag wel door. Als Jan tevoorschijn komt dat is de ochtend voor de helft voorbij. Bij alles wat ik wilde koken miste ik wel iets dus heb ik maar frietjes met curryworst gemaakt. Wel de groente schoongemaakt en ingevroren. Klein bloemkooltje geblancheerd die kan ik dan bekleden met gehakt en spek en in de oven doen. Dus de tijd nuttig besteeds. Theresa werd door Ingrid op gehaald want ze gingen naar de orthodontist. Sabrina werd door Meli opgehaald die al terug van haar kennismakings rondgang in het ziekenhuis en ze werkt er al 3 maanden. Jannick kwam thuis van de tandarts. Om half 4 had Sabrina fysio bij ons om de hoek. Jannick en Meli waren met haar gegaan. De fysio had de Schiene van Sabrina nog nooit gezien. Theresa kwam eindelijk terug en het is alweer opgeschoven naar september.
Dan kwam Theresa in pyama vragen of ze bij ons mocht slapen. Nou oke dat is goed. Ze wilde ook avondeten bij ons ook goed. Verder een rustige avond.
Het was vandaag een komen en gaan maar alles heeft gepast.