Dag 8 Een dagje rust

Nederland, Kamperland

Vanmorgen niet heel vroeg eruit , ik geloof rondom 7 . Jan sliep nog een poos door. De rest van de familie was uiteraard allemaal op.
De tv deed niets meer en geen idee we dachten de ontvanger. Omdat ik nog meer dingen had samen met Jan naar de receptie van Roan gelopen maar daar was niemand en er stonden ook geen receptietijden. Dan maar bij terugkomst even bellen. Sjoerd zei dat hij langs zou komen en dat deed hij ook. De rest van de familie was naar de wasserette. De eerste vraag handdoeken wissel was eenvoudig worden zaterdag opgehaald en gewisseld voor ons. We hebben er niet genoeg aan maar het scheelt wel in het meenemen in de auto. De 2e vraag het internet was ook snel opgelost en het doet het nu. Niet echt snel maar we hebben internet. Dus ik gelijk aan de gang. Sjoerd is de hele morgen met bellen en dingen veranderen bezig geweest maar helaas geen tv. Nu komt er vanmiddag een monteur uit Den Haag. Ondertussen was de familie alweer terug en Jannick heeft eten gemaakt en we hebben er goed van gegeten. Ingrid is de was gaan kijken of die klaar is en heeft nog meer was meegenomen.Het was vanmorgen behoorlijk fris maar nu gaat de zon weer schijnen.
Vanmiddag lekker Buiten op ons terras zitten en dan kwamen de Monteur en de Courier. We hebben nu weer tv. Wij gingen aan de wandel en ze waren toen nog steeds bezig. We zijn naar het strand gewandeld met zijn allen en dan over het strand en door het park weer terug. Op het strand was het erg warm terwijl Buiten het strand best wind was,
Op de terugweg wilde Jan graag een kroket dus wij zijn afgeslagen en ik een patatje pinda. Er was een aankomst konijnfeest en ze stonden suikerspinnen te draaien dus een suikerspin voor Theresa meegenomen. Thuis was Theresa aan het fietsen dat ging lekker tot ze een bocht miste en in de bosjes terecht kwam. Ingrid ging met de kinderen wandelen en wij verder niets.
Vanavond komen Diane en Jordy koffie drinken. Verheug me er helemaal op. Ze zijn het hele weekend in de buurt in een hotel in de buurt.
Angela belde dat ze met Bert en de kinders ook zondag voorbij komen helemaal gezellie.