Weer een dag voorbij

Bah koud en nat en vooral somber. Het is rondom 13 graden en zelfs in huis is het fris. Theresa werd lekker laat wakker en dan gezellig samen ontbijten en dan aankleden De plantenbakken buiten zijn allemaal al in herfststemming. Jammer.
Theresa heeft gespeeld en een DVD gekeken. Dan middageten en naar haar bedje.
Oma even zitten en Opa heeft de messenmagneet in de keuken opgehangen.. Dus zo eerst de messen eraan hangen. De eigenwijze printer deed het net gewoon dus ik kon de vakantie papieren printen. Hij wil alleen niet over het netwerk printen dus dan maar met een kabeltje.
De afgelopen dagen zijn er meerdere mensen omgekomen doordat ze niet de goede kleding en schoenen aan hadden. Met misachting voor het weer toch de bergen in gegaan. Ze hebben er gisteren ook weer eentje naar beneden moeten halen in korte broek en met gympen. Het sneeuwt boven net zo heftig als het beneden regent. De temperaturen liggen op 2000 m al onder de 0 graden. Vandaag zelfs minus 2. De huttenwaard had hem al gezegd dat er 2 dagen geleden iemand was omgekomen maar nee gewoon lekker eigenwijs. Onbegrijpelijk. Ik had ook graag een ander weer in augustus gehad maar het is nou eenmaal niet anders. Dan moet je alternatieven zoeken in je vakantie.
Om 17 uur belde Jannick dat ze toen pas weggingen uit Tirol dus Theresa moest zeker wachten tot Ingrid thuis zou komen rondom 20 uur. Dus avondeten en dan weer lkker badderen. Dan wachten tot Jannick om 20 uur belde dat hij bij Radstadt was en dat Ingrid op hem wachtte in Schladming Het werd dus 21 uur voor de dame naar huis ging en ze was nog steeds monter.
Dan wilde ik de fotos van mijn kaartje afhalen en dat ging niet kaartje kapot. Het ging nog wel met een kabeltje. Dus gelijk een nieuw kaartje erin.
Dan nog even chillen met Jan.