Depri

Oostenrijk, Liezen

Maandag 6 november
Ik stond ontzettend depri op. Zag de dag even niet zitten. Jan ging naar de verzekering om te kijken of er eindelijk al nieuws was. Hij belde later op de ochtend dat hij naar Liezen moest voor de invoer papieren . Hij heeft me opgehaald omdat hij toch langs Pruggern kwam.
En ja hoor weer een stap verder we kregen de invoer rond, het kostte maar 45 euro.
Gelijk wat boodschappen gedaan in Liezen en dan terug naar Schladming naar de verzekering. Dan ontzettend balen ontbreekt er een handtekening op de kopieën die we van het keuringsrapport hadden en wilden ze ons niet verzekeren. Ze hebben alle papieren steeds gezien, ze hebben de hele procedure begeleid en dan zo iets. Omdat ze het telefonisch niet konden navragen door computer storing aldaar gingen we zonder nummerplaten weer weg.
In alle consternatie had Jan zijn parkeerschijf vergeten en we hadden dus ook nog een bekeuring. Ik wist vanochtend al dat het zo n dag zou worden. Jannick kwam thuis met een humeur om te schieten en we moesten het flink ontgelden, hij had ook een rotdag gehad.