Zondag met Sabrina

Vanmorgen pas weer laat wakker , opgestaan en alle dingen gedaan. Jannick was gekomen om koffie te drinken . Hij heeft absoluut nergens last van. Had gisteren een toffe dag op de Galsterbergalm en kom ook alles doen.
Jannick ging samen met Jan de kast eronder uit halen dat is gelukt niet geheel onbeschadigd maar dat zit aan de achterkant.
Ons bed afgehaald en 2 wassen gedaan , de kachel schoongemaakt dus ook nog wat nuttigs gedaan.
Tegen 12 kwam Sabrina en gingen Jannick. Ingrid en Theresa naar Liezen. Theresa mocht kiezen wat ze gingen eten en dat werd running Sushi bij de bioscoop. Ze zijn naar de film die Heinzels gegaan en ook nog naar de McD om wat te drinken dus Theresa had het weer reuze naar haar zin gehad. (en een paardje gekregen wat al snel goed is)
Sabrina was lief en speelt en doet. Middageten ging er achter elkaar in , ik had iets van bladerdeeg met Kaas en spinazie en dat vond ze dus ook lekker. Ze speelde tot tegen 6 toen Mama en Theresa kwamen. Jannick had pech moest gelijk door om te gaan werken.
Er zijn eens mensen geweest die mij vroegen nu heb je geen kleine kinderen meer en kan je samen weg en dan neem je een kind mee. Jan en ik zijn het er over eens dat we ook met gemak Sabrina zouden meenemen . Theresa en Sabrina zijn beide lieve kinderen en zeer dankbaar in de omgang. we genieten zelf enorm als ze bij ons zijn .
Wij gaan zo ons avondeten genieten en aan onze avond beginnen. Helaas het weekend weer voorbij.