Druilerige dag

Vanmorgen rondom 7 wakker, Jan moest naar de toilet dus gelijk gevraagd of hij de lievelingen eten wil geven. Het is echt koud als je nu in de ochtend eruit gaat. Maar dan toch mijn ontbijtje gemaakt en weer snel erin. Rondje tv en opgestaan. Altijd een goed begin van de dag. Het is druilerig buiten. Ik heb allerlei lente en zomer frutsels opgeborgen en wat herfstdingen neergezet. Jan heeft voor mij de houtkachel helemaal uitgezogen dus klaar voor het stookseizoen. De kratjes met papieren op de zolder gezet , die had hij beneden in het werkhok gezet maar daar hoorden ze niet. Zo beetje bij beetje richting winter.
Na de koffie besloten we naar Liezen te rijden om inkopen te doen. Het regende dus dan doe je buiten ook niet veel. In Stainach had ik goede oogst. Allerlei Bofrost maaltijden voor een prikkie . Voor de meeste betaal je bij Bofrost tussen de 13 en 15 Euro en ik betaal tussen de 3 en 5 Euro. Dan in Liezen naar de Lidl, gevolgd door Action en naar de Eli. Daar moest ik bij de New Yorker wat ruilen en we hebben daar gegeten. Jan wilde een broodje Kebab en ik een Durum Kebab. Thuisgekomen rondom 3 uur en dan begint de zon te schijnen. Warm is het niet want het is maar 17 graden. Jannick had mij gebeld of ik wat boodschappen wilde meenemen en Meli kwam ze ophalen . Die is weer nachtdiensten aan het draaien. Ze heeft super lieve en leuke huispantoffels voor Sabrina gekocht. Ze zijn ook hoog en passen om de Schiene.Het zijn kleine poesjes. Ook hele zachte kunstof slabjes . Ze heeft er eentje bij mij achter gelaten want vooral als Sabrina in de morgen haar cornflakes eet zit alles onder. Helaas wil Ingrid de kinderen niet hier heen laten gaan alleen als ze de weekenden werkt en dat zijn dus veel minder dagen dan de helft zoals afgesproken was.
Voor vandaag vinden we het wel weer genoeg geweest. Lekker een beetje tv hangen.