Prachtige herfstdag

Om half 7 liep de wekker af en zo waar goed geslapen en de wekker moest me zelfs wakker maken. Daar werd ik niet blij van maar toch maar opgestaan. Aangezien Theresa nog niet gebracht werd maar even naar beneden gelopen en haar uit bed bij Papa gehaald. Opa maakte het ontbijtje en Oma kleedde haar aan. Papa kwam even later gedag zeggen vertrok weer naar Linz. Vanavond is hij vroeger thuis dan gisteren toen was het tegen elven. Zo laat door de late nightshopping. We moesten wel heel erg op tijd zijn want vandaag moest ze voor 8 uur in de Kindergarten zijn vanwege de schoolfoto´s. We liepen in dikke mist en madam kwekt onderweg wel door. Ze is toch bevoorrecht, gebracht worden door Oma en Opa.
Jan liep ook mee met mij naar de therapie, ze hadden ook alle papieren klaar voor de Stolzalpen.
Daarna samen naar huis gewandeld. Nu kwart over 10 en de zon breekt door.
Jan heeft al gestofzuigd en de eerste koffie ronde achter de rug.
Eind van de morgen samen op weg , 2 grote tassen met kleding naar de Caritas gebracht . Daar vroeg de dame aan de kassa of wij al eens gekampeerd hadden bij gebtsroither omdat een deel in zo´n tas zat. Dus ik zei ja maar mijn zoon werkt er ook. Toen vroeg ze wie en zei oh dan ken ik hem , doe hem maar de groeten van Hannelore en Hannes. Ze zijn zo´n beheerders echtpaar. Dan Krapfen bij de Bauerstandl gehaald. Dan Theresa halen en uiteraard die wilde niet mee naar huis. Gelukkig deze keer snel te over te halen en al kwetterend op weg naar huis. Bij de kastanjeboom waren vandaag veel kastanjes te rapen dus beide jaszakken helemaal vol gepropt. Oma nog wat kastanjeschillen geraapt want die verft Theresa met glitterlijm aan de binnenkant.
De krapfen gegeten, voor Jan de Fleischkrapfe en voor Theresa en mij de Steierkaskrapfen en voor Oma nog Bohnenkraut erbij. Dan voor Opa en Theresa nog het laatste restje Knoblauchsuppe.
Ik had bij de Caritas nog dvd voor 1 euro gevonden en Theresa helemaal gelukkig. Dan zijn we met zijn drieen in de tuin de Trampolie gaan afbreken, Theresa heeft heel goed geholpen, de buizen eruit trekken, de onderdelen in de zakken doen en de schuimrollen naar binnen brengen. Daarna weer naar binnen, Jan gaan werken, Theresa een dvd tje kijken en Oma even niets. Heerlijk om bijna geen pijn te hebben. De ontstekingsremmers werken .
Jannick belde net dat zowel hij als Ingrid waarschijnlijk rondom 21 uur thuis zijn. Want de beurs duurt tot 19 uur (hij dacht eerst 18 uur) en Ingrid heeft vandaag haar uitje van het werk.
Het weekend begint een beetje later voor ons.

Voor wie het nog niet had bemerkt als je op de fotos klikt zie je ze groot.

Fijn dat de pijnstilling werkt! Hoop dat dit ook tijdens jullie reis het geval zal zijn. xxx