Kinderrijk dagje

Ik werd wakker van Ingrid die de babyfoon om kwart voor 7 kwam brengen. Theresa werd ook gelijk wakker dus die mocht tv kijken en Oma opgestaan zodat ik klaar zou zijn als Sabrina wakker werd. Die werd om 8 uur wakker dus naar beneden , haar ontbijt gegeven en aangekleed- Weer terug naar boven tussendoor ergens een kop koffie want Sabrina houdt momenteel iedereen op draf. Om half 10 kwam Dominik met een groot cadeau ingepakt in een reuze grote tekening- Theresa helemaal in de wolken met de magazins van Barbie, Lizzy en Emmy en al die meisjes frutsels die er altijd bij zitten. Ze gingen zoet samen spelen terwijl Sabrina ons nog steeds bezig hield. Het is Ingrids laatste dag werken en Jannick ging al om 6 of zo naar de brandweer om met een aantal collega´s naar de Messe in Wels te gaan. Ze hebben daar oa een workshop in een zeer hete container om om te leren gaan met extreme hitte in een brand. Hij liever dan ik. Met 3 kinders is het geen doen om er heen te gaan want ik vond het een paar jaar terug een geweldige Messe alles op het gebied van de brandweer, eerste hulp en wat al niet meer. Ook voor kinderen leuk om te zien omdat er vaak ook hele uitstellingen zijn van oude brandweer voertuigen en andere dingen. Morgen komt de familie voor de verjaardag van Theresa dus dan gaat het ook niet.
Het weer is nu niet mooi meer maar heel koud is het ook niet met 18 graden maar een behoorlijke terugval in temperatuur is er wel. Het valt nu nog mee maar het zou erg slecht gaan worden. Vannacht waaide het flink . In de middag hadden we zelfs af en toe wat zon.
om 11 uur kreeg Sabrina een aanval en heb ik haar in bed gelegd, ze sliep tot 13 uur en ondertussen kon ik eten maken en met Jan en de kinderen eten. Nadat Sabrina wakker was geworden heb ik haar ook eten gegeven . dan zijn we gaan wandelen. Theresa en Dominik zagen het niet zitten maar moesten mee. Nu we nog naar buiten kunnen maken we er ook gebruik van. Dus naar de MEZ om wat boodschapjes te doen en dan naar de Rennbahn en een stuk daar gelopen en de paarden gaan bekijken. De koeien hadden we al in het weiland gehad want dat vindt Sabrina geweldig. Dan naar huis gelopen en we waren ongeveer 3 uur weer thuis en een halfuurtje later Ingrid die de restanten kon eten. Nog een koppie soep over voor vanavond voor Jan. Ik geloof dat hij zei dat hij nu 61.9kg weegt. Maar omdat hij het weer niet opgeschreven had kan dat ook wat anders zijn. Dus hij moet morgen opnieuw wegen.Theresa en Dominik spelen nu buiten en Ingrid is met Sabrina nog wat inkopen doen.Die kreeg net voor ze gingen nog 2 aanvallen achter elkaar. Ondertussen half 5 en de tijd vol maken tot Dominik wordt gehaald en Theresa slaapt vannacht een keer bij ons. Jannick heeft vannacht nachtdienst dus die komt niet meer thuis. het weekend is hier drukker dan een doordeweeksedag.