2e Wedstrijd

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Woensdag 17 januari
Wederom vroeg opstaan en naar het stadion. Jannick gaat zijn skies prepareren en vandaag is hij zij polshorloge van zijn hartslagmeter vergeten. Normaal draagt hij die altijd maar omdat hij last van eczeem eronder heeft had hij hem afgedaan. Ook weer vroege start en ook weer over 10km.
Jannick ligt gelijk voorop achter Herbert Cool, blijft goed achter hem aan gaan, Klassiek is Jannicks techniek, werken. Hij neemt een grote voorsprong op Lucien. Jannick pakt voor de 7e maal de titel NK Klassiek. Het was een mooie en goede race van Jannick. Hij heeft laten zien dat hij het nog steeds kan. Jannicks trainer was er ook om te kijken met de groep, ook andere trainers waren er met hun groepen. Aan aanmoediging ontbrak het niet.
Jannicks tijd 31.07.6, Lucien Sloof 32.46.8, en op de derde plaats Nick Hengstmengel in 36.44.1 Nick woont in de omgeving van Munchen in Duitsland. Dus we zijn als Nederlanders lekker internationaal. Herbert werd weer 1e bij de senior heren.
Hij moet in de middag weer naar school voor het vervolg van de cursus ehbo. Jan haalt hem op. Veel skies prepareren want het is morgen combi dus 4 paar.

Woensdag 17 januari 2007
Vandaag opnieuw vroeg opgestaan en het zelfde ritueel als maandag. Vandaag staat de 10 km klassiek op het programma. Het zou mijn wedstrijd moeten worden. Ik voel me goed. Mijn skies zijn super.
En inderdaad vandaag werd ik dus wel 1e in een tijd van 31.07.6. Dan nog naar school.