Ipv Schapenfeest Haus naar de Michaelerberg

Oostenrijk, Michaelerberg

Wij waren vroeg wakker en het was in de morgen wat nevelig en het had geregend. Maar het was niet koud en al snel voelde je het warmer worden en uiteindelijk ook de zon. We zouden eigenlijk naar het schapenfeest gaan maar de vakantiefamilie kwam pas einde van de morgen en dan zijn de schapen al aangekomen en de wolkoningin ook al geweest en dan blijft de muziek en eten en drinken. Niet zo leuk voor de kinderen dus ik heb even gebeld naar ze. Voorgesteld om dan naar de Michaelerberg te gaan en dat was goed. Het was heerlijk boven en Bianca en Peter zeiden dat ze vandaag 14 jaar getrouwd zijn. Eerst een poos rond gekeken en de kinderen in de speeltuin en wij dan koffie drinken met een lekkere taart. Al snel kwamen de kinders die ok wel iets wilde. Dan wilde Nina zwemmen en die ging dat ijskoude water in. Bo wilde ook zwemmen maar vond het te koud en hij wilde dat Peter ging zwemmen maar die vond het ook te koud. Petje af voor Nina die een hele poos gezwommen heeft. Dan nog een stukje steil de berg op en weer terug en dan naar huis We hebben het toch de hele middag vol gehouden. De vakantiefamilie ging zich thuis opknappen en ik eten voorbereiden. Ingrid kwam ook met de kinders thuis en Jannick ging de BBQ aansteken. We hebben van al het eten genoten en het was reuze gezellig. Omhalf 9 ging de vakantiefamilie naar huis. Even daarvoor was Ingrid met Sabrina gaan liggen. Wij met Jannick opgeruimd en Theresa slaapt bij ons en dus die hebben wij ook eerst in bed gestopt. En ik kijk nu een hele oude Heidi en Peterfilm. Grappig dat die nu net op tv komt want is opgenomen in de omgeving waar we morgen heen gaan.