De rust keert weer terug

Vanmorgen op tijd eruit en naar beneden. Theresa ging met Opa op weg en toen hij terug kwam ging hij met Sabrina. Meli kwam uit de nacht en Jannick kon met de auto weg. Is altijd een logistiek kunststukje.
Ik ontbijten en een kop koffie en zowaar staat Jan nu eerder onder de douche. Jannick belde , hij rijdt morgen de grote vrachtwagen van het bedrijf van de zoon van zijn werkgever. Die rijden alles van het bedrijf waar jannick werkt. Maar er zijn momenteel te veel ritten. Nu moet hij morgen naar Stainach om 5 uur in de morgen en Meli werkt dus heeft hij onze auto nodig. Ook goed wij hebben hem niet nodig. Hij werkt niet al te lang een rit van Stainach naar Amstetten en daar moet hij geloof ik naar verschillende klanten en lossen. Hij moet op tijd klaar zijn want hij mag vanaf 15 uur niet meer rijden.
Nog steeds niets van Ingrid gehoord.
Eind van de morgen belde Ingrid en ze kwam de spullen ophalen. Ze zei dat ze de skispullen gelijk allemaal terug brengt. Theresa wordt helemaal afgemeld voor skien want de skiclub is hopeloos met de tijden die ze gaan skien. Theresa heeft volgend schooljaar genoeg om de oren. Ook zei Ingrid als Theresa niet beter haar best doet met dwarsfluiten ze ook dat stopt. Ben ik ook mee eens , ze oefent niet genoeg en ze is ook niet echt heel muzikaal. Taekwondo blijft en wordt misschien ook meer.
Gevraagd of de kinderen op Karfreitag een poosje op Jan zijn verjaardag mogen komen. Dat hoor ik nog. Jan is altijd gelijk met Edith de zus van Ingrid jarig maar ze gaat dan meestal in het weekend Ze zei dat ze problemen had met haar telefoon en dat hadden Jannick en ik ook gehad.Dus dat zou zo maar kunnen.
Vannacht gevroren en nu het mooiste weer van de wereld. De deur open heerlijk.
In de middag een wandeling en het was heerlijk buiten. Strak blauwe lucht en zon.
Dan begin avond pakketten ophalen. Nu is het weekend begonnen.

Nicolette, Fijn weekend! Wij komen zondagmiddag in Schladming aan. Ik moet even kijken of en waar we kunnen afspreken omdat wij maar met 1 auto komen. App je nog wel even. 😘