Na sneeuw hebben we weer de zon

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen om half 8 uitgerust wakker , een beetje tv en dan toch eruit gegaan. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina. Het gaat Sabrina gelukkig wel weer beter , ze gaat weer dingen proberen te doen .
Ze had eigenlijk vandaag op de Reha gegaan.
Ik had om 11 uur met Elke afgesproken maar de auto stond er maar Julius was dicht. Ondertussen kreeg ze van de parkeerwachter een prentje. Thomas haar man kwam en die zei ze moet er zijn. En ik maar de deuren zijn dicht. Dus hij nog een andere deur geprobeerd van de bar. Ook dicht maar toen ging die ineens open en bleek Elke daar te zijn met iemand waar ze zaken mee aan het doen was. Dus ik zei haar je hebt een bekeuring en Thomas zei het haar ook al. Het eerste project afgesloten en vrijdag aan een vervolg. Het zou eigenlijk donderdag zijn maar de Tischler is dan nog niet klaar. Het huis is verkocht aan een Duitse. Een huis met een eigen voordeur en 2 verdiepingen. Daarna zijn Jan en ik een rondje door Schladming gaan wandelen. Super mooi en zonnig weer. Dan zijn we gaan boodschappen doen en ik had iets gevonden een karretje die tussen de kastjes zou moeten passen dus Ingrid gebeld of ze wil meten en ja het zou moeten passen . Helaas bij thuiskomst en het in elkaar zetten paste het niet maar ik kan hem wel gebruiken tegen het wandje waar hij eigenlijk tussen de kast en de muur had gemoeten maar hij nu precies op dat plekje past en is ook uit het zicht . Dan snel de boodschappen opruimen en ondertussen eten koken. Het werd anders dan gepland want toen ik de rucola uitpakte bleek het rondom er goed uit te zien maar aan de binnenkant was alles snot. Dus in de biobak gegooid. Ik had nog wat gemengde salade dus werd het dat. Theresa was in de tuin aan het spelen en ik vroeg haar is je huiswerk al klaar? ja Oma ik moest tekenen.
Na 2x school vroeg ze al kan ik alleen gaan. Nog maar even niet.
De rest van de dag in rust doorgebracht. In de avond merk je dat het snel afkoelt en is het koud in huis - Dus zo de kachel maar weer aansteken.

Full House gestern mit unseren Tafelklasslern.
Unsere Vizebürgermeisterin überreichte den Kids ein kleines Startpaket für den Schulanfang. πŸ˜„πŸ“’βœοΈπŸ–πŸ“

Wir wünschen allen Schülerinnen und Schülern einen schönen Schulstart. πŸ€“πŸŽ’

Theresa dacht ik ben nu groot en ga achter aan staan