Heet

Vanmorgen om half 7 wakker en een rondje ontbijt tv maar dan eruit. Straks ga ik weer naar Christine. Alle ochtenddingen gedaan en dan genieten van een kop koffie. Ik hoop dat we met de auto over de brug kunnen bij ons want Letmaier is de brug aan het repareren. Dat was hard nodig want het gat wat provisorisch gedicht was werd steeds groter en er lagen nu al 2 grote platen hout erover. Maar zoals zo veel hier even de mensen van te voren waarschuwen is er niet bij.
Het wordt zeer heet vandaag en nu al strak blauwe lucht en behoorlijk warm. Dan valt het werken niet mee.
Jan heeft mij weggebracht en ik had gebeld dat hij mij ook weer kon ophalen. Ze waren al klaar met de brug dus ik had geluk.
Zijn medicijnen uitgezet en medicijnen besteld bij de huisarts. Als ik hem wat vraag dan mag ik blij zijn dat hij het verstaan heeft. Als ik navraag wordt hij boos en als ik niets navraag dan weet hij van niets. Ik word er werkelijk gek van. Het minste wat hij kan doen is mij antwoorden als hij het verstaat maar dat doet hij ook niet. Vanmorgen was het weer flink raak , hij is gewoon onbeschoft en een hond wordt beter behandeld. Er komt een dag dat ik hem laat zitten met zijn zooi.
Zo van alles en nog wat klusjes gedaan. Ik had Jan gezegd om het speelbad boven te brengen dan kon ik hem leegpompen. Volgens Jan ging dat niet want er zit een klepje achter die zorgt dan het bad niet leegloopt. En ik je krijgt er lucht in dus ook lucht uit. Ik was in een paar minuten klaar met het elektrische pompje. Dan hem gevraagd om de tenten en het bad op de zolder te doen. Ik had gisteren al de afzuigkap weg gebracht naar de Caritas want ook die stond in het trappenhuis. Nu plaats voor de spullen die mee op vakantie moeten. Middageten gemaakt een lekkere bami. Dan met Jan eten maar die had alle groenten eruit gehaald de kool en de bamboe want dat is hard en eet hij niet zei hij. Hij heeft het altijd gegeten. Mij heeft het gesmaakt en het restant ingevroren. Ook het eten voor morgen voorbereid. De kip gegrild, dan morgen de aardappelen opbakken en appelmoes erbij. Een was gedaan , de vaatwasser gevuld en later de was in de droger en de vaatwasser leeg geruimd. Dan aan de wandel naar de bank om de spaarpotten van Theresa en Sabrina bij de bank tellen en dan wordt het op mijn rekening bijgeschreven. Ik wist hoeveel het was dus ik heb papiergeld in hun potjes terug gestopt. Hebben ze beide hun vakantiegeld. Want Sabrina had een pot vol met kopergeld en dat was toch ook nog 5 euro . Bij Theresa was het van alles en nog wat . Die is zeer spaarzaam. Sabrina had aardig wat maar dan hebben we de Tablett 2e hands voor haar gekocht. Wat een schot in de roos was en waar Sabrina zielsgelukkig mee is.
De wandeling was vermoeiend bij deze hitte. Dan hebben wij nog geluk met 31 graden in het Burgenland 38. Nog de laatste spullen van de kinderen en Jannick naar beneden gebracht er was nog van alles een nintendo , kleding die ik gewassen had en nu ben ik er doorheen. Ik kreeg ook nog wat terug , een bord.
Fotos van Randy en Laura op vakantie.