Zwaar werk verzet.

Vanmorgen om half 9 wakker, was wel pas na 4 uur in slaap gevallen. Ik had diarree vannacht en moest steeds eruit. Voel me vanmorgen wel goed, douchen , ontbijten en dan een Latte. Het is prachtig zonnig weer nog niet heel warm maar hetwarmt wel snel op.
Voor Jan al wat medische dingen geregeld . Hij moet 28 april naar de Dopplerklinikum , helaas de MRT pas op 4 mei. Ik hoop dan een afspraak bij de kapper te krijgen.
Ik ben bezig geweest om de gaten in de vloer op te vullen zodat ik morgen de laatste tegels op de vloer kan lijmen.
Dan eten gemaakt in de oven. aardappelkaas taartjes, sperciboontjes in spek gerold en een biefburger. Dan op het balkon in het zonnetje gegeten. Dan zijn we puin gaan laden, en naar Aich gebracht. Eerste rit 120kg, Dan terug en alle grote stenen in de auto gestapeld en het kleine puin in zakken. Dat was nog een keer 240 kg. Dus we hadden even 360 kg getild geladen en uitgeladen. Dan waren de kosten 31 Euro.
We zagen overal mensen met een ijsje dus op de terugweg hebben we ijs gekocht bij de Spar, Dan hebben we meerdere keren plezier voor de prijs minder dan 1 ijsje kopen. Dus lekker aan het ijs thuis. Ook een groot glas water want ik had behoorlijk koppijn en ik denk wat te weing gedronken.
Net even de Tattoo (Yoshi) van Meli gaan bekijken. Die is nog niet klaar moet nog ingekleurd worden . Ze moet vanavond en vannacht werken. Ze had eigenlijk vrij maar een collega wilde graag ruilen dus nu is ze donderdagnacht vrij. Dan heeft ze morgenavond ook nog nachtdienst.