Reusachtige puinhoop

Vanmorgen wakker van de wekker en gelijk opgestaan. Alle ochtend dingen gedaan. Om half 10 op weg naar de PSN . Ik had gevraagd aan Jan om daar tegen 11 te zijn. Dat was hij ook en dan doorgereden naar Liezen naar de OBI. Daar raad gevraagd voor lijm en voegsel en een strip voor de zijkanten van de bladen gekocht. Dan weer terug naar huis. Middageten gemaakt en dan met Jan gegeten. Ondertussen 2 uur en nog niets gedaan , ook Jan niet. We moeten echt vandaag een bepaald deel klaar hebben. Ik moet morgen onder de kasten de tegels leggen , dan 24 uur drogen. Dan zaterdag voegen en zondag belastbaar.
Jan is nog steeds aan het kastje bezig. Dan zegt hij ik ben klaar en ik vraag en die onderdelen dan? Nou die waren niet van het kastje. Dus ik zeg hem dat en het was niet waar. ik neem de beschrijving erbij en laat hem zien dat die onderdelen wel belangrijk zijn en er ook in en aan horen. Dus opschieten ho maar. 2 dagen aan 1 kastje en ik kan niet als hij niet klaar is. Dus de vaatwasser gevuld en aangezet dat kon nu nog. Als Jan klaar is en de vaatwasser kan hij het water enz afsluiten en het werkblad eraf halen dan op maat een stuk eraf voor op de kastjes in de gang . Dan kan ik keukenspullen verhuizen. DE kastjes die eronderuit moeten weghalen en dan de laatste tegels eruit halen. Schoonmaken en weer tegels erin lijmen. Ik heb nog wat tegels weg kunnen halen maar in het uiterste hoekje heb ik de ruimte niet. Ondertussen half 4 en Jan is op zijn gemak koffie aan het zetten.
Ik hem gevraagd om het kastje te laten liggen en dan eerst het bovenblad met de wasbak eraf te halen. Dan gaat het niet een twee drie en ipv dat hij mij vraagt om te kijken heeft hij het bovenblad met geweld eraf genomen en nu is mijn hoekkast met draaiinrichting kapot, Volgens hem kan hij het repareren maar zowel de draaiinrichting ald de bovenkant van de kast is kapot en niet een stukje maar echt alle bovenbalken allemaal doorgebroken. Ik ben langzaam aan radeloos alles waar hij naar kijkt maakt hij kapot en wil niet luisteren. Dan gaat waarschijnlijk zondag de arbeidsplaten maken niet door. Meli moet gaan werken omdat er zieken zijn en of Heinz komt? Dan heeft Theresa de enige skiwedstrijd van afgelopen seizoen en nu had ze koorts en voelt zich niet lkker. Ik schreef een paar dagen terug dat Ingrids zusje met een ziek kind op bezoek was en zei toen zal je zien zitten wij met zieke kinderen. Ze kwamen toch gisteren niet maar komen morgen. Ik zit in een enorme puinzooi en weet langzaam aan niet meer waar ik moet beginnen. Ipv minder werk zorgt Jan dat het alleen maar meer wordt. Hij moet alleen doen wat hem wordt gevraagd maar hij kan het niet laten. Dingen scheef en wordt hij kwaad dat het niet zo is en dan laat ik het zien met nameten verschil van meerdere centimeters dus het gaat niet eens om milimeters. Haalt hij laden uit kasten en omdat hij dingen niet voor elkaar krijgt kan hij de laden ook niet terug doen. Dus ik heb hem gezegd overal van af te blijven en ga morgen dan de hele keuken uit elkaar halen en kast voor kast loskoppelen want Jan begint ergens wat niet gaat ook al hadik het anders gezegd.
Nu maar even chillen met een kop koffie want dat gaat nog.