Dag 2 We vliegen naar Nederland.

Nederland, Capelle aan den IJssel

Half 7 liep de wekker af , ik gelijk Theresa inspekteren maar geen enkel plekje erbij.Dus niets stond ons nog in de weg om te gaan. We hadden genoeg aan ons ontbijt.
Dan om half 8 met de bagage gaan lopen naar het vliegveld. Na een klein stukje was er al een wieltje kapot van Theresa´s koffer. We konden gelijk doorlopen want de balie was al geopend. We konden alles afgeven ook de kleine koffertjes dus alleen Theresa´s speelkoffertje en een tas met mijn handtas en laptop hadden we nog. Zitten we te wachten komt op het bord dat we 40 minuten vertraging hadden. Dus Vera van wie we de auto hebben en Kirsten een berichtje gestuurd omdat die ons af zou halen. En ook even Jannick een smsje geschreven. Volgens de balie omdat Eindhoven waar het vliegtuig vandaan moest komen slecht weer had.
Wachten duurt heel lang in zo´n kleine ruimte. Dus blij toen we eindelijk weg konden. Theresa keek haar ogen uit en vond het al geweldig om met de bus naar het vliegtuig te gaan. In het vliegtuig een lief meisje die overal van genoot. Een drankje gekocht en ze heeft een Transavia supercaptain beest. Waar ze erg dol op is.
In Rotterdam was de bagage er eerder dan wij uit het vliegtuig . Ik zag op mijn telefoon dat ik een berichtje had van Kirsten dat haar schoonvader een ongelukje gehad had en naar het ziekenhuis was. Dat ik Randy moest bellen. Dus dat gedaan en die stond al bij de afhaal. Heeft ons naar de auto gebracht en de bagage naar Liduina waar we slapen gebracht. Wij besloten op Alexander te gaan kijken en wat te gaan eten. Dat werd Deli France waar we heerlijke baquets gegeten hebben, ik wilde oude kaas, Jan gewoon kaas en Theresa met een overbakken hotdog met kaas. Daarna een lekker ijsje voor Theresa gehaald. Na het overdekte deel heerlijk buiten in de zon en Theresa wilde bij de speelgoedwinkel naar binnen, ze vond het leuk want je kon met lego bouwen aan een tafel of tegen de wand en allerlei andere dingen doen. Daarna nog wat winkels gekeken. Dan ineens denk ik maar ze had haar beest bij zich en nu niet. Dus helemaal terug want we dachten dat die vast in die enorme speelgoedwinkel was blijven liggen dus Jan en Theresa daar zoeken en ik naar de winkels erna. Kwamen Jan en Theresa met het beest want die was inderdaad bij de lego afdeling. Gelukkig maar . Dan toch maar naar Liduina . Jeroen haar zoon was er ook. We mochten in haar slaapkamer en ik had gezegd dat Theresa wel bij ons kon slapen maar ze had toch een heel groot luchtbed ernaast opgemaakt nou de keus was snel gemaakt want Theresa had het zich gelijk toe geeigend.
Heel lekker en gezellig gegeten dan Theresa naar bed .
Een hele gezellige avond voor ons doen laat naar bed want het was zeker half 1 en dat vanaf half 7 vanmorgen.