Een heerlijke dag

Vanmorgen kwam Jannick Sabrina brengen , Theresa sliep nog. Sabrina zei Oma honger en Oma dus ontbijt gemaakt dan kwam Theresa ook dus ook voor haar wat te eten gemaakt. Tot 9 uur Kika tv gekeken en dan opgestaan. Theresa gaan we straks wegbrengen naar Matthias en dan wordt ze vanavond thuis gebracht. Dus Sabrina moet het vandaag met ons doen. Een rustig dagje dus voor ons.
Gisteravond was Meli 2 uurtjes bij het RK maar dan had Berni gebeld dat ze onwel was geworden. Jannick denkt te weinig gedronken en misschien dat ze nu een deel van de spanningen los kan laten. Jannick is tenslotte nu eindelijk gescheiden. We zijn er nog niet klaar mee maar dat is tenminste achter hem.
Jan had fotos op zijn telefoon staan maar dan weet hij niet hoe het eraf moet dus voor hem gedaan. Stonden dus leuke fotos van Peter. Bianca. Nina en Bo op. Nu weet ik dus dat Nina geslaagd is, dat Bo zijn eerst 4 avond4daagse gelopen heeft en dat ze in Denemarken op vakantie zijn.
Dan was het tijd om Theresa weg te brengen naar Matthias. Het is van koel in de morgen heel snel naar een strak blauwe lucht gegaan met gelukkig wat wind. Maria vertelde mij dat ze sinds deze week ook gescheiden zijn. Ze zei gewoon uit elkaar geleefd en haar ex woont gewoon in een huisje op het land en zij op de boerderij. Zaterdag trouwt haar dochter dus groot feest. Ze ging met Matthias en Theresa naar het Sattental waar hun dieren lopen. Daar gaan ze Schwammeln zoeken. In de middag gaan ze zwemmen bij bekenden met een zwembad. Theresa brengt ze vanavond thuis rond een uur of 8. Als je die 2 samen ziet gewoon geweldig. Donderdag komt Matthias dan naar ons. Zo gaan de vakantiedagen toch snel voorbij. Klagen ze in Nederland over 6 weken hier zijn het er 9. Ondertussen 12 uur geworden en eens kijken wat we gaan middageten.
Ik had Sabrina appelmoes gegeven hm lekker Oma en wij hadden een broodje kroket. Ze wil nooit brood eten maar ze wilde een hapje en zie hm lekker daar ging de helft van mijn broodje en ze vroeg nog meer. Dus haar beloofd dat ik voor het avondeten ook een broodje kroket zou maken. Dat was goe dus ze at de rest van haar eten en nog wat kwark. In de middag zijn we met Sabrina in de tuin gegaan. Ze mocht haar badpak aan en ze ging op de trampoline en opa pompte het bad op en ik vulde het met water. Ze had dikke pret ze bleef maar luidkeels zingen. Ze wilde in het speelhuis die zij de boomhut noemt. Ook goed maar de deur moest open blijven anders veel te warm. Het was toch 30 graden. Ze ging in het keukentje voor mij koffie en pizza maken. Dan roept ze het duurt nog even tot je ping hoort. De pizza stond in haar magnetron.Ze speelt dan toch de hele middag afwisselend springen op de trampoline , in het bad enz. Om 4 uur naar binnen en ze liep bloot want ik probeer haar zindelijk te krijgen. Ze moet wel een blaas hebben die groot is want ze doet niets. Dan ineens oh oh Klo Klo dus we renden met haar naar de wc en ze zat daar en moest heel veel windjes laten. Verder kwam er niets maar ik vind het een kleine overwinning. Dan kwam Papa haar halen en ik zei hem dat ik haar een broodje kroket had beloofd. Dus die nog voor haar gemaakt en naar beneden gebracht. Vraag ik later aan Jannick en heeft ze wat gegeten van haar broodje kroket? Ja en ik opgegeten? ja helemaal en toen zei ze nog een papa. Tja toch een Hollander.

Olivia van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag .

Zij boffen toch maar met jullie!