Karfreitag

Vanmorgen best vroeg wakker maar ik sliep gisteravond wel heel vroeg. Beetje tv kijken en opgestaan. In huis gerommeld en de bedden afgehaald , de was erin gedaan en ook gedroogd. Ingrid kwam koffie drinken en ging later de bestelde vis ophalen. Dan hebben we met zijn allen middageten gedaan. Helaas zonder Jannick want die moet zeker werken tot een uurtje of 5. De vrije dag is alleen nog voor de ambtenaren sinds de regering de vrije dag heeft afgeschaft. Uiteraard zijn die zelf ambtenaar dus hoeven niets in te leveren. Dat is altijd en overal voor het klootjesvolk.
Het was een gezellige maaltijd zo met elkaar .
Het is een prachtige dag met heel veel zon en ik geloof dat zelfs het ene struikje dat ik doodgewaand had nu toch een uitlopertje krijgt. Straks gaan we eieren schieten maar dat is vandaag pas vanaf 15 uur.
Sabrina was heel moe en Ingrid is haar naar bed gaan brengen en Theresa speelt in de tuin.
Samen met Jan, Ingrid en de kinderen naar het eieren schieten. Ik heb nog nooit met een wapen geschoten (en dat met een zoon die aan biatlon deed) Eerst ging Theresa , die bakte er niet veel van. Dan Ingrid en haar beste schot was een 8.5 dan Oma het duurde even voor ik het door had maar dan had ik zelfs een 8.9 helaas geen 9 want dan had ik eieren gehad. Jan wilde niet schieten dus die moest op Sabrina passen. We hadden eigenlijk allemaal dolle pret. Het kost maar 25 euro per jaar om lid te zijn dus we kunnen ons nog bedenken. Als bv Ingrid lid wordt mag Theresa tot 12 jaar gratis schieten.
Omdat het van dat mooie weer was gingen we wandelen eerst naar de Carla waar Ingrid allemaal spellen vond en het was vandaag ook nog de helft van de prijs en ze vond een kindersportjack die ze zelf aan kon ook voor de helft- Dan gingen we ijs eten bij Post wat we op aten in het Kastanjepark want het was bij Post herrie. Ze bouwen een wintergarten voor de rokers. Ik had mijn ijs op en stond bij het kioskje naar binnen te koekeloeren . Daar staan de outlet schoenen van de schoenwinkel. Zie ik daar een paar Skechers naar mijn zin voor 29 Euro dus op het bord stond melden bij de schoenwinkel en de dame ging mee terug , ook Ingrid ging kijken en we kwamen allebei met schoenen naar buiten. Ingrid chique zomer Tamaris sandalen met een hak voor 35 euro. Dan toch echt naar huis terug gelopen en het was bij zessen. Jannick was ook al thuis gekomen maar sliep alweer. Theresa had gevraagd of ze bij ons mocht logeren ok vooruit dan maar het is Pasen. Dus we zijn net haar slaapspullen gaan halen. Uiteraard zit ze al in bed met de tv aan.