Geen nieuws onder de zon.

Ik werd wakker omdat de katten mij op mijn hoofd aan het tikken waren. Oorzaak Jan was eruit gegaan en had ze geen eten gegeven. Dus toen Jan terug kwam hem gevraagd om het te doen kon ik nog even wakker worden. Het was niet vroeg half 9 maar toch een rondje ontbijt tv in bed gedaan. Het ziet er een beetje troosteloos uit buiten maar het is wel 15 graden.
Vanmorgen de droger leeg gemaakt want ik had gisteravond nog de wasmachine aangezet en bij het naar bed gaan ook nog in de droger gedaan. Er ligt een keurig stapeltje met de nieuwe kleren van de kinderen. Hopelijk komen we er mee uit als we naar Nederland gaan. Het voelt als een beetje erg nerveuse dag en ik ben stik nieuwsgierig of er nog iets nieuws op tafel komt vanmiddag tussen Ingrid en Jannick.
Ik was net even de kleding opruimen van de kinderen en hij was nog in bed tv kijken, hij wil niet komen middageten en ik denk dat zijn strot dicht zit.
Tja niks nieuws onder de zon dus het schiet niet op. Hij mag de kinderen de helft van de tijd maar dan doet hij wel afstand van alle rechten een beetje vreemd eigenlijk. Ze wil minder werken en daarvoor geld van Jannick. Plus een bedrag van 50.000 Euro. Dus het blijft allemaal om geld draaien. Jannick wordt aangewezen als de schuldige omdat hij geen paartherapie wilde doen en gewoon is weg gegaan. Jannick geen spat om zijn kinderen geeft en hij alleen de kinderen wil om niet te hoeven betalen. Dat hij ons voor de kinderen laat zorgen ipv dat hij het doet. In de afgelopen 8 jaar liet zij de kinderen aan ons over dus tja. Zij belde mij gisteren of ik vrijdag voor de kinderen wil zorgen en later dat het toch niet doorging dus wie zorgt voor wie? Ze vraagt gisteren nog aan Jannick of hij inderdaad met Sabrina in november naar de Reha gaat en Jannick had haar gezegd ja want die 2 weken heb ik vrij. Ze spreekt zichzelf tegen. Dat had ook de advocaat van Jannick in de gaten. Ze had gezegd in de maand juli was het de kinderen zo veel beter gegaan omdat ze meer thuis waren dat hadden ze bij de Rainbow gezegd. Jannick uhhhhh neemt zijn telefoon en laat zien dat de kinderen meer hier waren dan bij haar dus hij zei haar daar ben ik dan ook erg blij mee. Ze weet ook niet dat jannick al enige tijd thuis is en dat gaat haar ook niet aan.
We gaan gewoon weer afwachten tot we waarschijnlijk een ons wegen.

Een lieve foto van mijn zus Els met partner Nance (en ze zijn ook lief)