OOOHH

Vanmorgen al vroeg wakker want Sabrina zou al vroeg komen. Theresa heeft haar muziekles en moet om half 8 op de Kiga zijn. Ik kreeg de babyfoon en toen ik haar hoorde en naar beneden ging was Ingrid ook al terug.
Ik vond het een goede morgen om naar de huisarts te wandelen. Ik had gisteravond en vannacht weer problemen. Kenmerkend de enoreme hoeveelheid lucht waardoor ik verschrikkelijk moet winden en boeren en diarree.
De openingszin is oohh en dat dacht ik toen ik hoorde wat de arts denkt. Ze denkt namelijk dat het opnieuw mijn Bauchspeicheldruse is of wel de Pancreas. Daar had ik niet aan gedacht. Ik moet naar de internist en ze wil eigenlijk dat ik mijn afspraak in Schwarzach naar voren schuif. Maar dat heb ik gepland nadat alles met Sabrina achter de rug is voor eind April of begin mei. Dan moet ik ook voor een Darmspiegelung . Ik moet eerst maar eens gaan horen wat de internist denkt. Verder spullen meegekregen om een Stuhlprobe op te sturen naar een speciaallab in Graz. Dat heb ik al klaar liggen straks naar het postkantoor brengen.
Dan het fijne bericht dat Diane weer Oma is geworden van een kleindochter Jazzy Jane , Jordy opnieuw oom en Remco en Jamilla weer ouders en last not least Marley grote zus.
Dat zijn altijd weer de grote wonderen .
Ondertussen half 11 en even beneden gekeken want Jan is Ingrid aan het helpen de plinten in de keuken maken. Er waren daar blauwe tegelplinten en die heeft Ingrid er gisteren allemaal uit gebikt. Het ziet er gelijk een stuk mooier uit.
Dan gaat Jan zo weer de jongens halen in Pruggern en ik maar eens bedenken wat we gaan eten. Ik denk voor de jongens maar frietjes , ik heb nog gemengde salade en iets erbij zoeken uit de vriezer.
Jan eet dat ook wel en ik weet het nog niet, ik heb geen trek en ik voel me van alles ziek.
Jongens werden al snel gehaald dus een mooie wandeling stond ons niets meer in de weg. We deden de omgekeerde ronde want de Post was nog dicht. Dus als eerste de grote Caritas, nog geen stoelen maar wel even gezellig met de dames gebabbeld. Ik vond een hele stapel van Winx dvds (ik geloof 6x) daar is Theresa dol op en die leg ik weg zien eruit als nieuw. Ook een dvd van het Sandmännchen daar was Theresa dol op en nu Sabrina. Daar is geen hoesje meer bij dus die heb ik bij de dvds in de kast gezet. Ik had ook nog 2 dvd boxen en de film van de Borgias ziet eruit als nooit gebruikt . Bij elkaar eigenlijk 10 euro maar ze zei neem maar mee voor 5 euro. Dan bij de Spar even kaas gekocht en daar stond een bak met wantjes gratis meenemen. Dus voor Sabrina meegenomen en voor nog wat kinderen.
Dus onze ronde was eigenlijk wel wer geslaagd alleen een leuk cadeautje voor Jazzy niet geslaagd. Het is overgangstijd en er zij geen leuke winterdingen meer en er zijn nog geen zomerdingen. Dus nog even wachten tot ik of in Schladming of in Liezen ben. Wel een hele berg op de Post gedaan . Kan ik weer opnieuw gaan verzamelen. Straks nog aan het laatste deel van de administratie en dan is het me wel weer goed.