Weer meer duidelijkheid

Vanmorgen tenminste wakker voor de wekker alleen wel weer last van buikpijn en darmen. Ergens gisteren niet genoeg medicjnen genomen. Jan heeft Theresa overgestoken en dan gaat deze tante alleen naar school of met een vriendin. Wat zijn ze snel groot dan.
Kort geslapen maar toch wel utgerust.
Ik was de hele morgen niet lekker en heb zelfs nog wat geslapen. Jan was naar de huisarts voor zijn recepten en naar de apotheek. Daarna knapte ik wel op.
Het weer ging met ups en downs, het begon heel mooi maar al snel helemaal dichtgetrokken. Rond het middaguur weer heel veel zon en werd het zelfs 25 graden maar uit de zon zeer fris. Dus echt zeer wisselvallig.
Jan heeft Theresa opgevangen en we konden aan tafel. Daarna huiswerk maken . Ook nog wat Squla en ze maakt best vorderingen met lezen. Ze ging daarna haar eigen schrijfboek halen en begon allerlei dingen te schrijven , ze wil zo graag lezen. Ze wilde graag de nachtwacht kijken en op youtube voor haar opgezocht dat is van Ketnet.
Ik heb Theresa´s bed afgehaald en gewassen en gedroogd en weer terug erop. Nog wat eigen was dan is dat maar klaar. Dan kan ik morgen onze bedden doen dan heb ik het weekend mijn handen vrij.
Eind van de middag belde Jannick met nieuws. Ze hbben al zo veel meetresultaten van Sabrina dat ze vanavond al de electroden uit haar hoofd gaan halen. Aan de ene kant goed nieuws aan de andere kant geeft het aan hoe heftig het is bij Sabrina en dat zelfs met haar medicijnen. Ze weten nu ook dat ze niet te opereren is met de laser. Ze gaan haar wel opereren en ze hopen zondag te weten wanneer. Als tijdens de operatie blijkt dat het niet voldoende helpt zijn er nog andere mogelijkheden. Ze kunnen de linker en hersenrechterhelften van elkaar trennen. Ze moet dan veel dingen opnieuw leren maar het schijnt bij kinderen te kunnen bij volwassenen niet meer, Het gaat fout in de uitwisseling tussen de beide hersenhelften. We hebben nog een lange en zeer belastende weg te gaan. We hadden denk ik op beter gehoopt. Zo als het nu eruit ziet kunnen ze dan maandag allemaal naar huis.

😘

Annemarieke 2019-10-10 21:01:41

en nu al uit haar hoofdje kunnen, ze is nog zo klein de lieverd, dikke kus voor jou Sabrina, en dat je straks weer snel terug naar je vertrouwde plekje in de bergen mag. XXX