Even Nederland en zomerbiatlon NK

Nederland, Beekbergen

23 juni 2009
Vandaag vertrokken naar Nederland. We reden het nog betrekkelijk snel, nadat we eerst tot Neurenberg langzaam rijdend door het slechte weer (80).Daarna werd het mooi weer en konden we lekker opschieten. Ongeveer 10 uur erover gedaan.
We waren zelfs te vroeg en zijn eerst bij IKEA wat gaan eten, drinken en naar het toilet, ook konden we daar het telefoonnummer van Georgette opzoeken. We slapen bij de familie Groeneveld in Beekbergen. Jannick

Dinsdag 23 juni
We zouden om 4 uur op staan maar Jannick heeft zijn wekker niet goed gezet en hij werd pas wakker toen Jan om 5 uur opstond omdat hij naar zijn werk moest. Dus een uurtje later vertrokken dan de bedoeling was. Het is vreselijk slecht weer en we kunnen niet echt doorrijden, 80km per uur schiet niet echt op. Maar na Neurenberg klaarde het op , want anders hadden we toch ergens overnacht want met 80km per uur kom je niet ver. We reden zelfs het mooie weer te gemoed en we deden over de hele rit maar 11 uur.
In Nederland is het super mooi weer en erg warm. We zijn eerst in Duiven bij Ikea gaan eten, plassen en het telefoonnummer van Georgette op gezocht. Dan zijn we naar Georgette, Herman, Roos, Maarten en Jonah gegaan.