Een begin van de dag met hindernissen

Vanmorgen wakker van de wekker en ik zeg nog tegen Jan oh zeker niet uitgezet en draai mij om. Dan schiet ik met een vaart omhoog want we moesten de kinderen naar school brengen. Ik aankleden en naar beneden. Jannick had ze al ontbijt gegeven en de trommeltjes en tassen ingepakt. Theresa ging nadat ze helemaal klaar was naar Jan die met haar meeliep. Dan ik met Sabrina ook naar boven en nadat Jan terug was bracht hij Sabrina met de auto weg. Dat had nog wat voeten in de aarde want waar waren de autosleutels. Jannick had de auto in het weekend geleend omhun auto op te halen . Normaal hangt hij de sleutels in de hal maar nu niet. Ik hem gebeld en zijn joggingbroek was in de badkamer maar geen sleutels, ook niet in de auto en dan kwam de verlossende geste kijk eens in mijn oranje jas want in de jas die hij vanmorgen aan had zaten ze ook niet. Maar zie in de oranje wel. Dan kon Jan op weg. Ondertussen belde Jannick waarom Sabrina nog niet in de Kiga was nou omdat Jan later wegging omdat hij geen autosleutel had. Maar volgens mij moest hij al zowat thuis zijn. Daar was Jan ook al en die zei alle kinderen gingen skien alleen Sabrina niet. Daarom hadden ze ook zo haast. Dus Jannick gebeld en die heeft de Kiga gebeld en ja het klopt haar klas ging skien maar zij had vorige week al met de andere groep meegeskied omdat ze dan meer begeleiding hadden. Maar ze ging dan ook naar beneden naar de andere groep .
Theresa weer helemaal van slag want tja ze moet uit school terug naar Ingrid. Dat wil ze al niet en nu ook nog het feit dat ze as zondag als smurf mee moet lopen in de Faschingsumzug met het bejaardenhuis waar Ingrid werkt. Dat wil ze dus niet.
Voor ons nu de rust weergekeerd. Ik heb mijn ontbijt gegeten en een kop koffie gedronken. Zo nog even douchen.
Dan kwam onverwacht der Rauchfangkehrer die wist wat hij moest doen. Dus ik kon gaan douchen
. Het is opnieuw prachtig mooi weer in de zon lekker maar daar buiten frisjes. De kinderen gaan na school direct naar Ingrid dus we hebben vrijaf.
Maar Ingrid zou de spullen ophalen van de kinderen en ik wilde eind van de morgen even naar de Spar wandelen. Gebled nam niemand op. Dan toch maar aan de wandel met Jan samen. Ingrid belde toen ik bij de Spar was dus afgesproken dat ze komt als ze Sabrina opgehaald heeft. Ben ik net boven gaat de deurbel en ik dacht nog hu het is nog te vroeg dat ze Sabrina gehaald heeft. Maar nee het was de Rauchfangkehrer die vanmorgen de Rauchgassen had gemeten en de installatie uitgezet en nu de schoorsteen kwam vegen. Ik heb gelijk getekend dan hoef ik niet nog een keer naar beneden. Op die ene keer voor Ingrid na.
Jannick had vanmorgen de papieren voor Rob uitgeprint , die had hij naar de mail van Jannick gestuurd dan kon hij ze printen. Heeft hij nodig en heeft geen printer hier.
Vanavond komt hij gezellig eten. Jannick kwam de autosleutels ophalen en later samen met Meli terug brengen. Even alles in vogelvlucht doorgegaan. Ik had de brieven gelezen die Ingrid voor Jannick had achtergelaten over Sabrina. Ik vind het niet heel schokkend en als ik lees dat ze 1 aanval had in de nachtelijke uren kan ik daar mee leven. Maar het viel mij op dat ik een deel mis in de verslagen en dat had ik ook tegen Jannick gezegd en hij zei dat is mij ook opgevallen. Ook stond erin dat Ingrid Sabrina een jaar extra laat kleuteren. Wat wij allen hier een grote fout vinden. Jannick gaat er nog achter aan. Verder heeft Sabrina een cyste van 1 1/2 cm groot in haar hoofd. Ik kan mij voorstellen dat die groter kan worden.
We hadden een reuze gezellige avond en we mogen ons verheugen dat hij zeker nog een keertje voorbij komt voor hij weer afreist.