het gaat allemaal zo moeizaam

Oostenrijk, Liezen

Donnerstag 9.Juli
Zo vanmorgen weer aardig fit opgestaan. Gisteren was het na 10 maanden weer raak, ik stond op voelde me niet lekker worden , dan ongelooflijk duizelig, diarree en dan overgeven tot ik leg was. Dan kan ik er niets inhouden en als het dan eindelijk gezakt is voorzichtig weer wat eten en drinken. Ik had een lage bloeddruk, een iets verhoogde suiker. Geen reden om ziek van te zijn.
Heel veel geslapen en nu dus weer aardig fit.
Gisteren hadden we noodweer maar goed doorheen gekomen hier maar in de omgeving niet en erg veel schade.
Vandaag zwaar bewolkt, af en toe een zonnetje af en toe een spetter en wel warm. Geen klagen.
Moest al vroeg wakker worden om de babyfoon aan te zetten, kwart voor 6 vertrekt Ingrid en Jannick had nachtdienst op de ambulance. Ik slaap dan niet meer en ben dan vrij snel erna opgestaan. Theresa werd pas om kwart voor 8 wakker.
Jannick bleef in Schladming want die had begin van de middag een afspraak bij de tandarts. Toen hij later thuis kwam had hij een wortelkanaal behandeling gehad en hij moet er nog een. Maar eesrt nog een keer terug voor deze en over een maand of 3 dan de andere kant.
We weten ook al wanneer de doop van Jannick is, hij wordt op zaterdag 18 Juli om half 12 hier in de Katholieke kerk gedoopt .
We hopen dat morgen het straten door kan gaan maar doordat de Maurer ergens bezig was waar een boom omgegaan is en het werk allemaal opnieuw gedaan moet worden weten ze niet of ze het morgen halen. Dat is erg balen want Jannick heeft volgende week geen vrij meer. En vrij zit er niet meer voor hem in het is al een probleem met zijn vervolgafspraak bij de tandarts.
Er moet nog een fijne laag komen en dat moet de Maurer beslissen hoeveel en hoe het er moet komen. Dan moet de man met de bagger het op zijn plaats leggen. Dan kan Jannick daarop gaan straten. We gegonnen zo goed en nu bijna 14 dagen verder en nog steeds niet klaar.
Vanmorgen zijn Jan en ik met Theresa naar Liezen gegaan want daar was Italiaanse markt. Heel veel erg lekkere dingen maar allemaal toch wel heel erg duur. Wel overal proeven en vooral Theresa liet zich overal de kaas smaken. Dan nog een beetje rond gewandeld en nog wat boodschapjes gedaan . Rond het middaguur weer thuis .Vandaag bleef Theresa tot tegen vijven en kan ik nu even uitpuffen want ik ben na gisteren wel erg moe.